Numarul comenzilor in perioada ianuarie-septembrie 2021 pentru magazinele din platforma MerchantPro a crescut cu 54% fata de anul precedent.
Mai mult, pentru valoarea comenzilor plasate s-a inregistrat o crestere de 76% fata de anul trecut.
La nivelul celor peste 1.500 de magazine online din platforma cele mai active segmente de piata au fost fashion & accesorii, IT & electronice, sport si home & deco.
Segmentul IT & Electronice, cea mai mare crestere fata de 2020
Fata de anul precedent, segmentul IT & Electronice a crescut cu 194% in valoarea comenzilor inregistrate si cu 159% in numarul acestora.
Comenzile pe segmentul de Home & Deco aproape s-au dublat fata de 2020 (+95%), in timp ce valoarea comenzilor inregistrate a crescut cu 126%.
Numarul comenzilor de articole sportive a crescut anul acesta cu 57%, in timp ce cresterea inregistrata la nivel de valoare a comenzilor a fost de 85%.
Pe segmentul Fashion & Accesorii s-au inregistrat cu 42% mai multe comenzi, procent mentinut si la nivel de valoare a comenzilor.
Care a fost valorea cosului de cumparaturi
Cea mai mare valoare a cosului mediu s-a inregistrat pe segmentul IT & Electronice, de 156 euro, in crestere cu 14% fata de aceeasi perioada din 2020.
Valoarea medie a comenzilor de pe segmentul Home & Deco a inregistrat o dinamica similara, cu o crestere de 15%, situandu-se in perioada ianuarie -septembrie 2021 la 119 euro.
Pe domeniul Fashion & Accesorii se remarca o stagnare la nivelul comenzii medii, la 30 euro. Comanda medie pentru articole sportive a avut insa o crestere de 18%, pana la 82 euro.