Inaugurarea Colosseum Mall, planificată inițial pentru sfârșitul acestui an, este reprogramată pentru 2021, având în vedere impredictibilitatea mediului de afaceri sub impactul pandemiei Covid-19.
Colosseum Mall, o investiție de 30 milioane de euro, face parte din strategia de dezvoltare a centrului comercial existent, care este prezent pe piața locală de aproape 9 ani.
Procesul de închiriere al Colosseum Mall este avansat, cu peste 85% din spații contractate. Mixul de chiriași include branduri cunoscute de modă, cafenele, restaurante și divertisment.
Această extindere va consolida totodată și mixul existent de chiriași, care include retaileri importanți precum Carrefour, Leroy Merlin, Altex, Jysk, Sport Vision, LC Waikiki, Pepco și alte branduri importante care oferă o varietate mare de bunuri și servicii.
În prezent, centrul comercial Colosseum are un grad de ocupare de 100%, iar odată cu lansarea Colosseum Mall, suprafața închiriabilă va atinge 54.500 mp.