Color Smart, investiții de 800.000 euro în propriul brand de vopsea premium

Color Smart anunță investiții de peste 800.000 euro într-o nouă linie de business. Astfel, în 8 iunie compania va lansa oficial pe piața din România propriul brand de vopsea premium.

Investiția în stocul inițial s-a ridicat la aproximativ 500.000 euro, sumă necesară pentru producerea fiecărui SKU (cod de produs) într-o cantitate minimă reprezentativă.

De asemenea, alți 300.000 euro au mers în branding, marketing, etichete sau materiale suport pentru vânzare. Investițiile anuale de promovare a vopselelor premium proprii se vor ridica la 250.000 euro.

Vopselele lavabile premium Color Smart sunt specifice pentru interior și exterior și se pot folosi pentru baie și bucătărie, pereți și tavane, lacuri pentru lemn și metal, sigilanți pentru piatră și beton sau amorse.

Color Smart are locații proprii, în București, Constanța, Bacău și Timișoara, precum și o rețea de distribuitori la Cluj, Craiova, Oradea, Arad, Sibiu, Alba-Iulia, Râmnicu Vâlcea, Ploiești, Focșani, Bacău, Piatra Neamț, Brașov, Brăila.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: Vopseaua originala Dufa revine in Romania

- Publicitate -

Cum alegi scaunele ideale pentru ca musafirii să fie impresionați la prima vedere?

Vrei să-ți surprinzi oaspeții chiar din primul moment în care intră în bucătărie? Alegerea scaunelor nu ține doar de...

Creștere timidă a turismului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...