Clienții Notino au plasat peste 182.000 de comenzi în ziua de Black Friday

Clienții au cumpărat mai mult de șase produse în fiecare secundă, iar valoarea medie a unei comenzi a fost de aproximativ 50 euro

Notino a înregistrat o creștere de aproximativ 30% a numărului de comenzi de Black Friday în acest an.

Într-o singură zi, clienții Notino au făcut peste 182.000 de comenzi, iar numărul total de produse vândute a depășit 570.000.

În acest an, majoritatea persoanelor au făcut cumpărături în intervalul orar 21-22:00, când au fost vândute peste 11 produse pe secundă.

Clienții au cumpărat mai mult de șase produse în fiecare secundă, iar valoarea medie a unei comenzi a fost de aproximativ 50 euro.

Pe parcursul lunii noiembrie, cele mai bine vândute categorii au fost make-up – 31,2%, îngrijirea părului – 20,2%, urmată de parfumuri – 16,5%,

Cel mai cumpărat produs a fost Rujul Maybelline SuperStay Matte Ink.

Notino operează în prezent în 28 de țări europene, în Estonia, Lituania, Letonia și Irlanda fiind prezent din acest an.

În timpul Black Friday, majoritatea clienților au făcut cumpărături în Polonia, reprezentând aproape 20% din volumul total al comenzilor.

Aceasta a fost urmată de Cehia cu o pondere de aproximativ 14%, urmată de Germania (9,72%), Italia (7,52%) și Slovacia (5,45%).

- Publicitate -

Craiova intră pe harta marilor rețele hoteliere internaționale. Creștere cu 40% a numărului de camere

Numărul de camere de hotel din Craiova va crește cu 30-40% în următorii cinci ani, odată cu dezvoltarea accelerată...

În anul listării la bursă, vânzările Douglas în Europa au ajuns la 4.45 miliarde de euro

În perioada 1 octombrie 2023 - 30 septembrie 2024, vânzările Douglas au crescut cu 8,7% până la 4,45 miliarde...