Suma medie cheltuită de români la o vizită în mall-uri a crescut cu 9% față de 2023, ajungând la 327 de lei, arată un studiu Reveal Marketing Research pentru Brand Management.
Generația X (cei născuți între 1965 și 1980) cheltuiește cea mai mare sumă pe vizită, în medie 346 lei, în timp ce generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) cheltuiește cea mai mică sumă, 293 de lei.
Studiul mai arată că 59% dintre respondenți merg la mall cel puțin o dată pe săptămână, iar în rândul generației Z, acest procentaj este chiar mai mare, ajungând la 70%.
De asemenea, 31% consideră că orice zi a săptămânii este potrivită pentru o vizită, atitudine întâlnită mai des în rândul celor care merg frecvent la mall (42%).
În acest an, durata medie a unei vizite la mall a crescut cu 9,2%, la 142 de minute, fiind semnificativ mai mare pentru Generația Z, care petrece în medie 174 de minute.
Femeile petrec, în medie, 151 de minute la mall, comparativ cu 133 de minute în cazul bărbaților. De asemenea, 60% dintre cei care merg la mall sunt căsătoriți, 16% sunt angajați într-o relație, iar 15% sunt single.