Cine sunt românii care merg la mall și câți bani cheltuiesc la fiecare vizită

Suma medie cheltuită de români la o vizită în mall-uri a crescut cu 9% față de 2023, ajungând la 327 de lei, arată un studiu Reveal Marketing Research pentru Brand Management.

Generația X (cei născuți între 1965 și 1980) cheltuiește cea mai mare sumă pe vizită, în medie 346 lei, în timp ce generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) cheltuiește cea mai mică sumă, 293 de lei.

Studiul mai arată că 59% dintre respondenți merg la mall cel puțin o dată pe săptămână, iar în rândul generației Z, acest procentaj este chiar mai mare, ajungând la 70%.

De asemenea, 31% consideră că orice zi a săptămânii este potrivită pentru o vizită, atitudine întâlnită mai des în rândul celor care merg frecvent la mall (42%).

În acest an, durata medie a unei vizite la mall a crescut cu 9,2%, la 142 de minute, fiind semnificativ mai mare pentru Generația Z, care petrece în medie 174 de minute.

Femeile petrec, în medie, 151 de minute la mall, comparativ cu 133 de minute în cazul bărbaților. De asemenea, 60% dintre cei care merg la mall sunt căsătoriți, 16% sunt angajați într-o relație, iar 15% sunt single.

CITEȘTE ȘI: Cushman & Wakefield Echinox va administra Colosseum Mall

- Publicitate -

Un român lansează Workerpark.com, o platformă care reunește cererea și oferta de muncă episodică

Marius Ciocian, un român stabilit de peste un deceniu în Germania, a lansat Workerpark.com, platforma care își propune să...

3 din 4 români ar vrea să-și renoveze locuința în 2025. Buget mediu de 9.000 de lei

Renovarea locuinței este o prioritate pentru mulți dintre români în acest an, arată un studiu Raiffeisen Bank. 3 din...