Cifra de afaceri Yellow Menu a crescut cu 17% în 2020

Yellow Menu a înregistrat în 2020 o creştere de 17% a cifrei de afaceri şi va continua dezvoltarea în Cluj şi Bucureşti.

Anul trecut, Yellow Menu a extins zona de livrare, a lansat preparate ready to eat, a prelungit orele de funcţionare şi a implementat o băcănie cu produse artizanale româneşti.

Masa de prânz rămâne pilonul central al meniului, dar compania a extins oferta pentru a acoperi şi celelalte momente ale zilei.

Noile produse, disponibile din martie, au contribuit la o creştere cu 24% a cifrei de afaceri faţă de luna precedentă.

Obiectivul companiei este să crească în continuare pe piaţa de food din România.

În prima parte din 2021, se preconizează o creştere de 20-25% faţă de 2020.

- Publicitate -

Piața criptomonedelor, scădere puternică a capitalizării totale în august

În august 2024, piața criptomonedelor a resimțit o scădere cu 13,1% a capitalizării bursiere totale, influențată de preocupările macroeconomice...

Prima locație Berăria H din provincie, la Iași. Compania a achiziționat și restaurantul Shorley

Berăria H a câștigat licitația pentru terenul fostei fabrici de țigarete din Iași, cu o suprafață de peste 30.000...