Sameday a înregistrat o creștere de 11% a cifrei de afaceri în primul trimestru din 2023, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. 90% dintre livrările companiei de curierat sunt generate de e-commerce.
Compania a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri în creștere cu 23% față de anul anterior, care s-a ridicat la nivelul a 736 milioane lei în România, respectiv la 833 milioane lei la nivelul grupului.
În ultimii doi ani compania a direcționat peste 500 milioane lei în dezvoltarea capacității operaționale și crearea de servicii de livrare facilitate de tehnologie.
Sameday operează la nivel regional 4.720 de easybox-uri, dintre care peste 3.800 sunt amplasate în România. În orașele din țară, distanța pe care un client trebuie să o parcurgă până la un easybox din apropiere este de aproximativ 5 minute.
Conform unei cercetări comandate în luna mai de companie, preferința pentru easybox este de 48%, față de 28% pentru livrarea la ușă.