Sameday a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de aproximativ 400 milioane de lei, cu 142% mai mult decât în 2019.
Dinamica vine pe fondul creșterii ratei de utilizare a comerțului electronic, în contextul pandemiei de COVID-19, dar și ca urmare a investițiilor în tehnologie și logistică.
Sameday a evoluat constant, vânzările sale crescând cu peste 80% în fiecare an, din 2015 și până în prezent.
În 2021, compania a anunțat extinderea în Ungaria, acolo unde va furniza servicii complete de curierat. În plus, rețeaua de lockere easybox a ajuns la peste 1.500 de puncte.
Dacă în 2020, compania a livrat peste 30 de milioane de colete, primul semestru din 2021 a înregistrat o creștere semnificativă, Sameday ajungând la 17 milioane de pachete livrate.
Compania are în prezent 3.500 de angajați și colaboratori, cu 20% mai mult decât la finalul anului 2020, iar până la sfârșitul anului, se estimează o creștere cu 50% a resurselor umane.
Flota Sameday numără aproximativ 3.000 de autoturisme, dintre care peste 30 sunt 100% electrice, iar alte 50 urmează să fie livrate în lunile următoare.