MedLife a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri consolidată de 1.632 milioane lei (332 milioane euro) cu 51.6% mai mare față de 2020.
Și profitul net a fost aproape dublu, cu o valoare de 123 milioane lei, în creștere cu 93%.
Veniturile operaționale s-au ridicat la 1.647 milioane lei, în crestere cu 51.6% față de 2020,în timp ce cheltuielile operaționale au atins 1.460 milioane lei, o creștere cu 49.4%.
De curând MedLife a primit undă verde din partea Consiliului Concurenței pentru achiziția a 50% din acțiunile Neolife România, cea mai mare tranzacție a grupului în 2021.
Medlife a mai achiziționat în 2021 și alte centre medicale, Veridia, Medica Sibiu, CED Pharma, Pharmachem Distribuţie, grupul Stomestet, Oradent și CM Irina Galați.
Ce urmează pentru MedLife în 2022?
Programul de dezvoltare și extindere planificat pentru 2022 prevede deschideri de noi clinici în Muntenia și Translivania, dar și în alte regiuni ale țării.
În acest moment, MedLife deține cea mai extinsă rețea din România, cu prezență în peste 25 de orașe mari și medii din țară.
În 2022 va fi impulsionată și dezvoltarea rețelei Sfânta Maria, al doilea brand parte din grup cu focus pe pacienții care își doresc să acceseze în mod special servicii în regim CAS.
Anul acesta brandul Sfânta Maria își va extinde prezența în mai multe orașe mici și mijlocii atât prin achiziții cât și organic.
Pentru anul acesta este planificată și finalizarea primei etape din MedLife Park, care implică inaugurarea unei noi clinici de mari dimensiuni, dar și extinderea laboratorului de biologie moleculară și anatomie patologică.
Compania vizează o unitate mult mai mare care să acomodeze și divizia de cercetare care își va extinde anul acesta activitate în zona de oncologie.
Etapa a doua de dezvoltare a acestui hub medical este planificată pentru 2023 când MedLife va pune în funcțiune noi săli de operație și să extindă capacitatea de spitalizare cu 150 paturi.
Proiectul pilot MedLife Park ar urma să fie să fie replicat pe termen mediu și lung și la Brașov, Sibiu, Cluj sau Arad.