Farmec a înregistrat o cifră de afaceri de 135 milioane lei în primele șase luni din acest an, în ușoară creștere față de aceeași perioadă a anului trecut.
Rezultatul a fost impulsionat de vânzările pe categoriile face care și curațenie, al căror volum cumulat a reprezentat aproximativ jumătate din cifra de afaceri.
Vânzările de pe categoria face care au ajuns la suma de 32,5 milioane lei, cu 11,5% mai mari decât în aceeași perioadă a anului precedent.
Produsele de curățenie au înregistrat vânzări de 27,1 milioane lei, cu 13,1% mai mult față de anul trecut.
Categoriile cu cea mai mare creștere au fost produsele solare, produsele profesionale și cele de make-up. Dintre acestea, gamele Gerovital Sun și Gerovital H3 Derma+ Sun au înregistrat creșteri individuale de peste 35%.
Produsele Gerovital Sun au înregistat vânzări de 6,7 milioane lei, în creștere cu 35,6% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Gama de dermatocosmetice solare, Gerovital H3 Derma+Sun, a înregistrat vânzări de 1,6 milioane lei, în creștere cu 53,7% față de primele șase luni ale anului anterior.