Farmec a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane lei (59,5 milioane euro), înregistrând o creștere cu 9,7%.
Creșterea se datorează și rezultatelor din segmentul e-commerce, care a înregistrat o creștere cu 82% a vânzărilor, raportat la 2019.
Traficul general de pe site a crescut cu aproximativ 45% anul trecut.
În plus, pe zona de Key Accounts, Farmec a obținut un avans al vânzărilor de 9,8%, în condițiile în care comerțul tradițional a înregistrat o scădere a vânzărilor, fiind afectat de pandemie.
Producătorul clujean a inaugurat în 2020 două noi magazine Gerovital în Shopping City Târgu Mureș și Afi Brașov, ajungând astfel la un total de 30 de magazine proprii Gerovital și Farmec.
La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Asia, America de Nord, Australia și Noua Zeelandă.
Cea mai mare pondere la export o au brandurile Gerovital și Aslavital, fiind foarte apreciate de către consumatorii străini.