În cel de-al III-lea trimestru al anului fiscal 2020/21 (de la 1 septembrie până la 30 noiembrie 2020), cifra de afaceri a Hornbach crescut cu 20,3%, atingând nivelul de 1.371 mil. euro.
În primele nouă luni ale exercițiului financiar în curs, cifra de afaceri a Grupului Hornbach s-a majorat cu 20,2%, atingând 4.503,1 mil. euro (anul precedent 3.745,3 mil. euro).
Veniturile grupului pentru primele nouă luni ale anului 2020/21 au arătat o creștere puternic disproporționată în comparație cu creșterea cifrei de afaceri.
Previziunile de la începutul lunii noiembrie 2020 în privința cifrei de afaceri și a venitului pentru întreg anul 2020/21 au fost confirmate, cu toate că măsurile restrictive dure din Germania, Olanda, Austria și Slovacia au sporit semnificativ riscurile privind evoluția afacerii Grupului în ultimul trimestru (de la 1 decembrie 2020 până la 28 februarie 2021).
În cel mai mare subgrup operativ – Hornbach Baumarkt AG (comerț cu amănuntul DIY), care la data de 30 noiembrie 2020 opera în total 161 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, precum și magazine online în nouă țări europene, cifra de afaceri netă a crescut în primele nouă luni cu 20,7%, ajungând la 4.224,2 mil. euro (anul precedent 3.449,3 mil. euro).
Magazinele mixte de materiale de construcții și grădinărit au înregistrat pe o suprafață de vânzare comparabilă și ajustată în funcție de cursul valutar o creștere a cifrei de afaceri de 19,5% (anul precedent plus 7,1%).
Cele mai bune rezultate ale Hornbach rămân în Germania
Cifrele de afaceri nete ale magazinelor de materiale de construcții Hornbach și ale magazinului online din Germania au crescut în primele nouă luni din 2020/21 cu 24,5%, ajungând la 2.219,4 mil. euro (anul precedent – 1.782,1 mil. euro).
Pe o suprafață de vânzare comparabilă, cifra de afaceri în Germania a crescut cu 24,6% (anul precedent 6,2%).
În celelalte opt țări europene, cifra de afaceri netă a crescut cu 16,7%, ajungând la 2.004,8 mil. euro (anul precedent 1.717,2 mil. euro).
Ponderea externă a vânzărilor a subgrupului Hornbach Baumarkt AG s-a situat astfel la 47,5% (anul precedent 49,1%).
Cifra de afaceri din restul Europei a crescut cu 14,3% (anul precedent 8,1%) pe o suprafață de vânzare comparabilă și fără a se lua în considerare influența de curs valutar.