Chinezii de la Xiaomi urcă pe locul 384 în topul Forbes Global 2000

Xiaomi, o companie chineză care produce telefoane și hardware inteligent conectate printr-o platformă “IoT”, s-a clasat pe locul 384 în cadrul topului Forbes Global 2000, în urcare cu 42 de poziții față de anul trecut.

Pe baza listei din anul 2020, veniturile Xiaomi au ajuns la 29,8 miliarde USD, cu un profit de 1,5 miliarde USD, active de 26,4 miliarde USD, iar capitalizarea de piață a fost de 31,5 miliarde USD.

În 2019, Xiaomi a înregistrat creștere pe toate segmentele de afaceri

Veniturile totale ale grupului au depășit 200 miliarde RMB pentru prima dată, ajungând la 205,8 miliarde RMB, ceea ce reprezintă o creștere de 17,7% față de anul anterior, cu o rată de creștere anuală de 112% pe parcursul a 9 ani.

Profitul net ajustat a fost de 11,5 miliarde RMB, în creștere cu 34,8% prin comparație cu anul anterior, ceea ce a întrecut așteptările pieței.

Vânzările de telefoane Xiaomi au crescut

Conform celor mai recente date oferite de cercetările de piață, vânzările de telefoane mobile ale Xiaomi au înregistrat o creștere în primul trimestru al anului 2020, în ciuda scăderii pieței.

Potrivit Canalys, vânzările de smartphone-uri la nivel global au scăzut cu 13% față de anul anterior, la 272 milioane de unități, dar Xiaomi a înregistrat o creștere de 9% în perioada respectivă, depășind alți mari producători de telefoane inteligente.

Cota de piață a Xiaomi a crescut la 11,1%, clasându-se în mod constant printre primii patru jucători la nivel global.

Conform IDC, vânzările mondiale de smartphone-uri au scăzut cu 11,7% față de anul anterior,  la 276 milioane de unități, dar vânzările Xiaomi au crescut în continuare cu 6,1%, compania atingând o cotă de piață de 10,7%.

- Publicitate -

Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est

România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce...

Brandul italian Cioccolatitaliani, adus pe piața locală de Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group, cel mai mare operator de foodservice din România, își extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani,...