Chicco a inaugurat un nou magazin în București, într-un centru comercial, după schimbarea strategiei de business de relocare a magazinelor stradale în malluri.
Magazinul e deschis de la finalul lunii noiembrie, în București Mall, în urma unei investiții de 120.000 de euro.
Noua strategie de business este pusă în practică în anul în care brandul italian de produse pentru copii împlinește 60 de ani de la înființare.
Rețeaua unicului importator de produse Chicco are opt magazine în prezent, șase stradale în București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Galați și Constanța și două în malluri, în Timișoara (Iulius Mall), deschis în martie și București, în noiembrie, precum și unul online (www.chicco.ro).
Pentru 2018, Chicco România estimează o cifră de afaceri de peste șase milioane de euro, în creștere cu 12% față de 2017.
„Mutarea magazinelor stradale în malluri a fost decisă pentru mai multă vizibilitate și pentru a veni în întâmpinarea clienților care vor să aibă mai multe opțiuni pentru cumpărături în același loc”, declară Ruxandra Burcea, proprietarul business-ului pornit în urmă cu 22 de ani în România.
Magazinul din București Mall, cu o suprafață de 145 de metri pătrați, găzduiește colecția de toamnă-iarnă 2018, jucării, accesorii și produse pentru îngrijirea copiilor cu vârsta cuprinsă între 0 și 3 ani.