- CGS România vrea să își crească echipa cu 450 angajați noi pentru a susține proiectele aflate deja în desfășurare, dar și pe cele nou adăugate.
- În această perioadă, interviurile se desfășoară doar remote, fie prin telefon, fie utilizând platforme pentru video-conferință.
În acest moment, 80% din cei aproximativ 4.000 de angajați ai CGS România lucrează de acasă, direct de pe PC-urile puse la dispoziție de companie.
Ce poziții noi sunt disponibile în cadrul CGS
Compania este în căutare de angajați noi pentru poziții de specialiști, reprezentanți relații clienți, referenți financiari, dar și tehnicieni sau helpdesk cu abilități diverse.
Aceste posturi presupun cunoașterea unei limbi străine, de la engleză, franceză, germană, spaniolă, italiană, până la olandeză, greacă sau poloneză.
Interviuri prin telefon sau platforme de video conferință
Toate interviurile se realizează online prin intermediul unor platforme puse la dispoziție de site-urile de recrutare specifice, sau prin telefon ori alte platforme de video-conferință.
Mai mult, compania menține toate canalele de recrutare disponibile pentru viitorii candidați, site-ul și blogul CGS, site-urile de recrutare specifice, dar și canalele de social media.