CGS a raportat anul trecut un avans cu peste 12% a business-ului

Computer Generated Solutions (CGS) România a raportat anul trecut un avans cu peste 12% a cifrei de afaceri.

CGS a câștigat proiecte noi în zona de suport pentru activități financiare, mare parte din aceste volume provenind din Filipine.

Totodată, compania a câștigat proiecte noi în zona de telecomunicații, iar noile volume au dus la angajarea a 400 de noi colegi în 2020.

Anul trecut, structura clienților CGS România la nivel geografic a rămas neschimbată comparativ cu 2019. Astfel, majoritatea proiectelor provin de la companii din America de Nord.

2020 a însemnat, pentru CGS România, și investiții majore generate în special de situația socio-sanitară. Astfel, costurile pandemiei au ajuns, până acum la 420.000 euro.

În primul trimestru din 2021, CGS România a adăugat 230 de persoane echipei prin deschiderea de poziții noi, aceasta fiind cea mai mare creștere din ultimii ani raportată în perioada ianuarie – martie.

De asemenea, compania a adus în portofoliu clienți noi din zona de e-trading și telefonie mobilă. Creșterea business-ului și în acest an va duce și la recrutare constantă de noi angajați.

Referitor la sistemul de lucru ce va fi abordat în acest an, compania mizează pe unul hibrid, pentru ca, odată cu reîntoarcerea la normal, angajații să revină la birou.

Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța, Galați și peste 4.000 angajați.

- publicitate -

trebuie să citești