CEZ a lansat un produs de energie 100% regenerabilă

CEZ lanseaza o oferta nationala de energie 100% regenerabila, destinata atat clientilor casnici, cat si companiilor. Energia provine integral din cel mai mare parc eolian pe uscat din Europa, detinut de Grupul CEZ in Dobrogea, cu o putere totala instalata de 600 MW.

„Produsul CEZ Verde se adreseaza «generatiei verzi», care actioneaza responsabil in activitatea de zi cu zi, alege solutiile eficiente energetic, prefera alternativele mai putin poluante, recicleaza si ii incurajeaza pe cei din jur sa se implice in protejarea planetei. Totodata, CEZ Verde raspunde nevoilor business-urilor sustenabile, cu actiuni si proiecte de responsabilitate sociala pro mediu, care isi contorizeaza si reduc impactul asupra mediului.”, a declarat Cornelia Szabo, Presedintele Directoratului CEZ Vanzare.

Conform studiului „Perceptia romanilor despre un viitor «verde»”, initiat de Grupul CEZ in Romania, peste jumatate dintre respondenti (62,72%) incearca sa aiba un impact pozitiv asupra mediului prin actiunile lor de zi cu zi, iar dintre romanii care sunt responsabili fata de mediu, 7 din 10 au grija sa nu arunce gunoaie in spatii nepermise, 6 din 10 recicleaza selectiv gunoiul, iar peste 2 din 10 incearca sa reduca consumul de apa si energie.

De asemenea, potrivit unui studiu de segmentare desfasurat de agentia Reveal Marketing Research pentru Grupul CEZ in Romania, 75% dintre respondentii persoane juridice, respectiv 59% dintre persoanele fizice, asociaza energia verde cu un produs oferit de furnizorii de energie electrica, 28% din totalul de companii utilizeaza deja energie verde, energia verde avand un scor general de atractivitate de 72% la persoane juridice si 74% la persoanele fizice.

CEZ Verde va fi  lansat in 15 august, cu o oferta speciala: primii 100 de clienti care contracteaza online produsul CEZ Verde primesc gratuit energia in prima luna de contract. 

- Publicitate -

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...

Startup-ul românesc Examin atrage o finanțare pre-seed de 200.000 euro

Examin, un startup românesc specializat în automatizarea și analiza video cu ajutorul Inteligenței Artificiale, a atras o finanțare pre-seed...