Cetelem implementează tehnologia conversațională de la Druid

Cetelem a ales un asistent virtual Druid pentru a simplifica procesul de actualizare a datelor cu caracter personal ale clienților.

Chatbotul, disponibil pe site-ul companiei, ghidează cliențiia pentru a scana fără efort și cu acuratețe maximă cărțile de identitate, într-un proces care respectă reglementările GDPR.

Robotul Druid extrage datele necesare procesând documentele prin tehnologii OCR și AI, folosindu-se apoi de integrări SQL pentru stocarea datelor colectate.

Asistentul virtual inteligent oferă utilizatorilor interni ai băncii fluxuri conversaționale pentru a accesa rapid informațiile colectate și a descărca rapoarte detaliate.

Actualizarea periodică a informațiilor personale este o obligație legală pentru toate instituțiile financiare din România și Europa.

- Publicitate -

Sistemul de plăți BLIK a primit autorizație de la Banca Națională a României

Procesatorul polonez de plăți BLIK a obținut autorizația de funcționare din partea Băncii Naționale a României. În primă fază,...

EVOLOR inaugurează o nouă fabrică pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea

EVOLOR inaugurează o nouă unitate de producție pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea, pe locația fostei fabrici Chempro, achiziționată...