Cetelem implementează tehnologia conversațională de la Druid

Cetelem a ales un asistent virtual Druid pentru a simplifica procesul de actualizare a datelor cu caracter personal ale clienților.

Chatbotul, disponibil pe site-ul companiei, ghidează cliențiia pentru a scana fără efort și cu acuratețe maximă cărțile de identitate, într-un proces care respectă reglementările GDPR.

Robotul Druid extrage datele necesare procesând documentele prin tehnologii OCR și AI, folosindu-se apoi de integrări SQL pentru stocarea datelor colectate.

Asistentul virtual inteligent oferă utilizatorilor interni ai băncii fluxuri conversaționale pentru a accesa rapid informațiile colectate și a descărca rapoarte detaliate.

Actualizarea periodică a informațiilor personale este o obligație legală pentru toate instituțiile financiare din România și Europa.

- Publicitate -

Aproape de 200.000 de investitori pe piața de capital din România

Numărul investitorilor pe piața de capital autohtonă a continuat să crească și a ajuns la 191.743 la finalul primului...

TAROM vinde bilete de avion la prețuri speciale, începând de la 125 euro

În perioada 14-16 iunie 2024 compania aeriană TAROM dă startul unei oferte cu tarife începând de la 125 euro...