Cetelem implementează tehnologia conversațională de la Druid

Cetelem a ales un asistent virtual Druid pentru a simplifica procesul de actualizare a datelor cu caracter personal ale clienților.

Chatbotul, disponibil pe site-ul companiei, ghidează cliențiia pentru a scana fără efort și cu acuratețe maximă cărțile de identitate, într-un proces care respectă reglementările GDPR.

Robotul Druid extrage datele necesare procesând documentele prin tehnologii OCR și AI, folosindu-se apoi de integrări SQL pentru stocarea datelor colectate.

Asistentul virtual inteligent oferă utilizatorilor interni ai băncii fluxuri conversaționale pentru a accesa rapid informațiile colectate și a descărca rapoarte detaliate.

Actualizarea periodică a informațiilor personale este o obligație legală pentru toate instituțiile financiare din România și Europa.

- Publicitate -

Efectul Trump! Cea mai slabă performanță a burselor de la Nixon încoace

Primele 100 de zile din al doilea mandat al lui Donald Trump au adus cea mai slabă performanță bursieră...

Centrala electrică fotovoltaică de la Teiuș, realizată prin PNRR, a fost pusă în funcțiune

Centrala electrică fotovoltaică de la Teiuș, județul Alba, cel mai mare proiect pe energie din PNRR, a fost pusă...