Lasselsberger România, liderul pieţei locale de gresie şi faianţă şi deţinătorul brandului Cesarom, produce în acest moment la capacitate maximă în fabrica din Cluj- Napoca, livrând anual 6,7 milioane de metri pătraţi de gresie, faianţă şi decoruri.
„Producţia Lasselsberger România realizată în doar 18 zile poate asigura necesarul placării întregii suprafeţe a Casei Poporului. În acelaşi timp, producţia anuală este suficientă pentru acoperirea unei suprafeţe de patru ori mai mare decât a tuturor spaţiilor de retail modern – mall-uri şi centre comerciale – existente în acest moment în România”, a declarat Toni Teau, Directorul General al Lasselsberger România.
Acesta a mai adăugat că volumul anual de 6,7 milioane de metri pătraţi de gresie şi faianţă produs în fabrica Sanex poate asigura amenajarea pentru aproximativ 90.000 de locuinţe cu o suprafaţă medie de placat de 75 de metri pătraţi.
Investiţii în creşterea capacităţii de producţie
Compania a investit de-a lungul timpului în modernizarea liniilor de producţie pentru a fabrica plăci ceramice la standarde europene. Aşa cum reiese şi din noul slogan al companiei, Cesarom este un brand românesc, dar în acelaşi timp occidental.
Una dintre cele mai recente investiţii realizate pentru majorarea capacităţii de producţie a avut loc în prima parte a anului 2011, prin modernizarea liniei de plăci decorative (brâuri şi medalioane).
„La începutul anului trecut s-a luat decizia de a creşte numărul de piese de decor produse, datorită cererii tot mai mari de pe piaţa locală. În urma lucrărilor de modernizare, producţia de plăci decorative a fost majorată cu 50%”, a mai spus Toni Teau.
Acesta a subliniat că, în acest moment, Cesarom produce pe două linii pentru faianţă, două linii pentru gresie şi una pentru decoruri iar planurile de viitor ale companiei vizează noi investiţii în majorarea capacităţii de producţie.
Peste 330.000 mp de gresie şi faianţă merg la export
Cu o capacitate de producţie de 6,7 milioane de mp de gresie şi faianţă, Cesarom a lansat în ultimii ani şi exporturi pe pieţe din regiune. Astfel, în acest moment, 5% din producţia companiei – 335.000 mp – ajunge pe rafturile magazinelor de profil din Republica Moldova, Grecia, Bulgaria sau Ungaria.
„Planurile noastre nu se opresc aici. În continuare vizăm să ne extindem pe plan extern şi să ducem succesul produselor Cesarom peste graniţe”, a mai spus Toni Teau.