Cei patru fantastici Maipei ajung in 31 oraşe din ţară

.

Producătorul internaţional de materiale de construcţii, Mapei, desfăşoară la nivel naţional campania „Cei 4 Fantastici”, destinată interacţiunii directe cu publicul său, în magazinele de tip Do-it-Yourself în care este prezent în România.


Lansată în luna martie la Iași, sub sloganul ”Cele mai bune materiale îşi demonstrează forţa!”, prezentările sunt organizate sub forma unei caravane, care va trece anul acesta prin cele mai mari oraşe din ţară: Bacău, Brăila, Suceava, Bucureşti, Cluj, Sibiu, Timişoara, Craiova, Braşov, Constanţa, etc.

 

Conceptul “Cei 4 Fantastici” încearcă evadarea din contextul clasic al comunicării şi promovării materialelor de construcţii, trecând de la formulări utilizate în mod frecvent, precum „cel mai bun”, „numărul 1” etc., la demonstraţii tehnice într-un cadru neconvenţional, pentru a arăta utilitatea produselor, dar şi calitățile lor performante.

 

Cât timp „Cele mai bune materiale îşi demonstrează forţa”, participanţii se pot relaxa, câştiga multe premii instant sau pot afla de la specialiştii Mapei, cât mai multe soluţii dar şi sfaturi practice pentru amenajarea şi finisarea apartamentului sau casei.

 

La nivel mondial, grupul Mapei are în portofoliu o gamă de peste 1300 de produse și deţine 58 centre de producţie pe 5 continente, în 25 de ţări, având peste 6100 de angajaţi.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...