Cei patru fantastici Maipei ajung in 31 oraşe din ţară

.

Producătorul internaţional de materiale de construcţii, Mapei, desfăşoară la nivel naţional campania „Cei 4 Fantastici”, destinată interacţiunii directe cu publicul său, în magazinele de tip Do-it-Yourself în care este prezent în România.


Lansată în luna martie la Iași, sub sloganul ”Cele mai bune materiale îşi demonstrează forţa!”, prezentările sunt organizate sub forma unei caravane, care va trece anul acesta prin cele mai mari oraşe din ţară: Bacău, Brăila, Suceava, Bucureşti, Cluj, Sibiu, Timişoara, Craiova, Braşov, Constanţa, etc.

 

Conceptul “Cei 4 Fantastici” încearcă evadarea din contextul clasic al comunicării şi promovării materialelor de construcţii, trecând de la formulări utilizate în mod frecvent, precum „cel mai bun”, „numărul 1” etc., la demonstraţii tehnice într-un cadru neconvenţional, pentru a arăta utilitatea produselor, dar şi calitățile lor performante.

 

Cât timp „Cele mai bune materiale îşi demonstrează forţa”, participanţii se pot relaxa, câştiga multe premii instant sau pot afla de la specialiştii Mapei, cât mai multe soluţii dar şi sfaturi practice pentru amenajarea şi finisarea apartamentului sau casei.

 

La nivel mondial, grupul Mapei are în portofoliu o gamă de peste 1300 de produse și deţine 58 centre de producţie pe 5 continente, în 25 de ţări, având peste 6100 de angajaţi.

- Publicitate -

InstaSun, invenția 100% românească evaluată la 4 milioane de euro

Lansat pe piața locală în 2023, InstaSun este un dispozitiv care aplică automat și uniform ulei de protecție solară...

Comenzile de aparate de aer condiționat au crescut de peste două ori anul acesta

În prima jumătate a acestui an, comenzile de aparate de aer condiționat au crescut de peste două ori față...