Mixit, compania cehă ce produce amestecuri personalizate de musli și fructe liofilizate, s-a extins în România chiar înainte de Crăciun.
Este a cincea piață unde se extinde Mixit după Republica Cehă (2010), Slovacia (2013), Polonia (2014) și Ungaria (2019). Extinderea va ajuta compania să atingă o creștere de 30% în 2021.
Ce oferă Mixit în România
În România, Mixit va oferi o gamă similară cu cea din alte țări. Oferta distinctivă a companiei este posibilitatea de a amesteca musli, terci, fructe liofilizate și nuci pentru a crea propriul mix individualizat.
În plus, clienții pot alege dintr-o gamă de produse bestseller gata pregătite. Treptat, oferta pentru piața românească va fi extinsă pentru a include și drajeuri de ciocolată, băuturi proteice sau creme de ciocolată.
„Până în prezent, am fost primiți cu căldură pe toate piețele, ceea ce ne dă încredere că românii se vor bucura și ei de crearea propriului amestec de cereale pentru micul dejun, de musli și alte bunătăți”, a afirmat Tomáš Huber, cofondator Mixit.
Cifră de afaceri de aproape 15 milioane euro în 2020
În 2020 compania a generat 78% din venituri în Cehia, dintr-o cifră totală de afaceri de 14.500.000 euro.
Pe piețele externe, însă, potențialul este și mai mare, iar rata de creștere se multiplică.
„Previzionăm că România va reprezenta 5-10% din vânzări până la sfârșitul lui 2021. Nu există încă pe piața locală un alt proiect similar care să propună rețete de musli personalizat”, a mai adaugat Martin Wallner, cofondator Mixit.