Pe fondul crizei COVID-19, CEC Bank anunță că este pregătită să susțină amânarea pentru 30 de zile a plății ratelor la creditele acordate persoanelor fizice.
Măsura se aplică automat tuturor clienților care nu dispun în conturile deschise la Bancă, la data scadenței, de sumele aferente plății ratelor la credite și limite de credit prin carduri, fără a fi necesare demersuri suplimentare și este valabilă pentru toate creditele: pentru locuințe, pentru consum sau pentru limite de credit prin carduri.
În același timp, banca sfătuiește clienții care au acces la soluții de plăți la distanță (internet banking sau/și mobile banking), să își ramburseze ratele chiar și în această perioadă, având în vedere că la următoarea scadență vor avea o presiune mai mare asupra bugetului, având de rambursat și rata amânată, și rata scadență din luna respectivă.
Astfel, clienții persoane fizice vor putea să-și plătească ratele oricând, în termen de maximum 30 de zile de la scadență. Pentru perioada de amânare de 30 de zile, nu se vor aplica penalități, iar clienții nu vor fi raportați la Biroul de Credit.
Durata contractului va rămâne neschimbată, deci nu va fi necesară semnarea unor acte adiționale.
CEC Bank recomandă tuturor clienților ca în această perioadă să utilizeze canalele alternative, precum Mobile Banking și Internet Banking. Recent, banca a anunțat posibilitatea deschiderii conturilor la distanță, 100% online, inclusiv pentru clienții noi prin intermediul serviciului CEC IN.
CEC Bank caută soluții personalizate pentru firmele afectate
În ceea ce privește clienții persoane juridice, CEC Bank este pregătită să vină în sprijinul celor care se confruntă cu dificultăți economice, cum ar fi suspendarea activității sau reducerea acesteia, în contextul actual.
Banca recomandă clienților persoane juridice să contacteze Client Manager-ul lor dacă se confruntă cu probleme. Banca va căuta soluții personalizate pentru business-urile afectate și va trata cu celeritate fiecare caz și situație în parte.