Ce sunt campaniile PPC si cum te ajuta ele pentru mai multa vizibilitate?

Cu siguranta ai mai auzit pana acum de campanii PPC si stii in mare ce sunt, dar daca esti curios sa aflii mai multe despre aceste campanii, fie pentru a le utiliza pentru a vinde produse, fie pentru blogul propriu, atunci primul pas pentru a obtine succesul dorit este documentarea si de aceea iti oferim mai multe informatii in sensul acesta.

Daca vrei sa te ocupi de o campanie PPC, noi iti recomandam sa optezi pentru campanii Google Adwords realizate de Clickbrainiacs pentru ca vei lucra exclusiv cu specialisti in domeniu care au implementat numeroase astfel de campanii si care stiu cum sa se adapteze cerintelor tale specifice si obiectivelor pe care le-ai stabilit.

Ce inseamna PPC?

PPC inseamna pay-per-click, un model de marketing pe internet in care agentii de publicitate platesc o taxa de fiecare data cand se face clic pe una dintre reclame.

In esenta, este un mod de a cumpara vizite pe site-ul tau fara sa mai depui efortul de a castiga organic aceste vizite. Pentru a reusi insa, ai nevoie de o agentie Google Ads asa cum este Clickbrainiacs care sa se ocupe de optimizarea unei astfel de campanii pentru a obtine rezultate.

Exista campanii platite de search si display  pe care trebuie sa le alegi corespunzator astfel incat sa poti ajunge la obiectivele stabilite.

Publicitatea in motoarele de cautare este una dintre cele mai populare forme de PPC. Permite agentilor de publicitate sa liciteze pentru plasarea anunturilor in linkurile sponsorizate de un motor de cautare atunci cand cineva cauta un cuvant cheie care are legatura cu oferta  de afaceri.

De exemplu, daca licitam pentru cuvantul cheie „Software PPC”, anuntul nostru ar putea aparea chiar in primul loc al paginii cu rezultatele Google. Aceste campanii pay per click trebuie sa fie configurate corect pentru a aduce rezultate, altfel vor genera doar costuri.

Mai multe tipuri de campanii de promovare PPC

Exista mai multe tipuri de campanii de promovare PPC asa cum este si promovare prin Google shopping. Cu ajutorul acestor campanii iti vei promova foarte bine produsele atunci cand sunt alese cele mai bune metode.

In esenta o campanie Google Ads este usor de inteles. De fiecare data cand se da click pe anuntul nostru, trimitand un vizitator pe site-ul nostru, trebuie sa platim motorului de cautare o mica taxa.

Cand PPC functioneaza corect, taxa este mica, deoarece vizita valoreaza mai mult decat ceea ce platiti pentru afacerea ta. Cu alte cuvinte, daca platim 3 USD pentru un click, dar clicul are ca rezultat o vanzare de 300 USD, atunci am obtinut un profit considerabil.

Multe lucruri se bazeaza pe crearea unei campanii PPC castigatoare: de la cercetarea si selectarea cuvintelor cheie potrivite, pana la organizarea acelor cuvinte cheie in campanii si grupuri de anunturi bine organizate, pana la configurarea paginilor de destinatie PPC optimizate pentru conversii.

Atunci cand se obtin cele mai bune anunturi, reclama Adwords are mai multe sanse de a atinge obiectivele.

Motoarele de cautare recompenseaza agentii de publicitate care pot crea campanii pay-per-click relevante, directionate inteligent, taxandu-i mai putin pentru clickurile publicitare.

Daca reclamele si paginile tale de destinatie sunt utile si satisfacatoare pentru utilizatori, Google te taxeaza mai putin pe click, ducand la profituri mai mari pentru afacerea ta. Deci, daca vrei sa incepi sa utilizezi PPC, este important sa inveti cum sa faci acest lucru corect.

Ce este Google Ads?

Google Ads este cel mai popular sistem de publicitate PPC din lume. Platforma Ads permite companiilor sa creeze anunturi care apar pe motorul de cautare Google si pe alte proprietati Google.

Google Ads functioneaza pe un model de plata pe click, in care utilizatorii liciteaza pentru cuvinte cheie si platesc pentru fiecare click pe reclamele lor. De fiecare data cand este initiata o cautare, Google intra in grupul de agenti de publicitate si alege un set de castigatori care sa apara in spatiul publicitar valoros din pagina sa de rezultate ale cautarii.

„Castigatorii” sunt alesi pe baza unei combinatii de factori, inclusiv calitatea si relevanta cuvintelor cheie si a campaniilor publicitare, precum si a dimensiunii sumelor licitate la nivel de cuvinte cheie.

- publicitate -

trebuie să citești