Patria Bank anunță că este solidară cu toți clienții și își manifestă suportul și intenția de a le fi alături și a găsi împreună cele mai bune soluții pentru a trece cu bine această perioadă.
Astfel, pentru sprijinirea clienților, o serie de măsuri și solutii sunt disponibile a fi accesate, atunci când aceștia au nevoie:
- IMM-urilor și microîntreprinderilor care beneficiază de linii de finanțare revolving scandente în următoarele 3 luni și care nu se află deja într-un proces de remediere sau restructurare a creditelor existente, li se vor reînnoi aceste credite;
- IMM-urile și microîntreprinderile direct afectați prin reducerea activității vor putea beneficia de amânare la plată și reeșalonarea ratelor, potrivit situației specifice a fiecăruia;
- Pentru clienții persoane fizice care au fost afectați semnificativ prin reduceri temporare sau permanente ale veniturilor, prin pierderea locului de muncă sau probleme grave de sănătate sunt disponibile soluții potrivite de reeșalonare pentru perioade de până la 3 luni.
Clienții afectați sunt invitați să contacteze banca prin call center 0800.310.410 (număr apelabil gratuit național) sau +40 372 271 403 (tarif normal, apelabil internațional), de L-V: 09:00 -19:00, precum și prin e-mail la [email protected] și să comunice situațiile cu care se confruntă în vederea găsirii împreună a unor soluții adecvate situației lor individuale specifice sau de business.