Operaţiunea de concentrare economică prin care Lidl Germania preia controlul asupra magazinelor PLUS din România a fost autorizată de Consiliul Concurenţei, acesta concluzionând că nu există obstacole semnificative în calea concurenţei.
Prin preluarea magazinelor Plus, Lidl intră în România şi pe segmentul discounterilor, până acum fiind prezent pe piaţa românească doar cu lanţul de hipermarketuri Kaufland si avand in constructie cateva zeci de magazine sub marca proprie in intreaga tara.
Astfel, Lidl se alege cu cel mai important activ, magazine cu suprafete in jurul a 1000 mp si aproximativ 40-50 de locuri de parcare in aproape toata tara, mai putin judetele Dolj, Giurgiu si Salaj.
Magazinele achizitionate de Lidl se afla in urmatoarele localitati:
Adjud, Aiud, Arad, Avrig, Bacau (3 unitati), Baia Mare (2 unitati), Baia Sprie, Baicoi, Bals, Barlad (3 unitati), Bistrita, Blaj, Botosani, Brad, Brasov (4 unitati), Braila (2 unitati), Bucuresti (5 unitati), Buftea, Buhusi, Buzau, Caransebes, Campia Turzii, Campulung Moldovenesc, Chitila, Cluj Napoca (2 unitati), Codlea, Cristuru Secuiesc, Cugir, Curtea de Arges, Deva (2 unitati), Dorohoi, Drobeta Turnu Severin (3 unitati), Fagaras, Falticeni, Gherla, Hateg, Hunedoara, Husi, Iasi, Ludus, Lugoj, Lupeni, Mangalia, Medgidia, Mioveni, Mizil, Moldova Noua, Moreni, Motru, Nasaud, Navodari, Ocna Mures, Odorheiu Secuiesc, Oltenita, Onesti, Oravita, Orastie, Otelu Rosu, Pecica, Piatra Neamt (2 unitati), Ploiesti, Ramnicu Valcea, Reghin, Resita, Roman (2 unitati), Rosiorii de Vede, Salonta, Satu Mare, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu (2 unitati), Slatina, Slobozia (2 unitati), Tasnad, Targoviste, Targu Lapus, Targu Mures, Targu Secuiesc, Tarnaveni, Tecuci, Titu, Toplita, Topoloveni, Tulcea, Valenii de Munte, Vaslui, Victoria, Zarnesti.