Ce primește Carrefour prin achiziția Billa

Cea mai importantă știre a sfârșitului de an în retailul românesc este achiziția Billa de Carrefour România.

Astfel, în urma unei tranzacții de 96-97 milioane euro, Carrefour a devenit proprietarul a 100% din SC Billa România SRL și 100% din SC Billa Invest Construct SRL. În termeni de magazine, rețeaua Billa număra la momentul tranzacției 86 de magazine, din care numai 30 erau deținute în proprietate (prin Billa Invest Construct SRL).

Pe de altă parte, Carrefour deține în România o rețea de 186 de magazine, dintre care 29 hipermarketuri, 106 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact. Mai mult, printr-o companie separată, Carrefour este și proprietarul a patru magazine de tip cash and carry, Supeco.

La o scurtă analiză a prezenței locale, observăm că cei de la Carrefour bifează prin achiziția Billa primele magazine din județele Călărași (în orașul Oltenița) și Covasna (în municipiul Sfântu Gheorghe) și își cresc semnificativ prezența pe piețe mijlocii, precum Râmnicu Vâlcea (unde vor ajunge la cinci magazine: 2 Carrefour Market, 2 Billa, 1 Supeco), Slatina (4 magazine: 2 Billa, 1 Carrefour Market, 1 Supeco) sau Piatra Neamț (3 magazine: 2 Billa, 1 Carrefour Market).

- Publicitate -

Apartament dintr-o clădire construită de familia Davila în Cotroceni, restaurat și scos la vânzare

Un mic apartament cu o poveste mare – așa poate fi descris imobilul scos la vânzare pe Strada Dr. Carol...

Shaorma de pui, cel mai comandat produs de către români în 2024 prin Bolt Food

Conform datelor Bolt Rewind 2024, cel mai popular fel de mâncare comandat de români prin platforma Bolt Food a...