Ce măsuri de siguranță a luat Skanska în clădirile de birouri proprii

Skanska a stabilit o serie de reglementări și și-a adaptat spațiile de birouri din Europa Centrală și de Est, pentru a le permite angajaților să revină la birou în condiții de siguranță.

În sectorul spațiilor de birouri primele măsuri de prevenție au fost luate încă de la apariția pandemiei în regiune, iar acum, odată cu revenirea la birou, modul de lucru este adaptat la noua normalitate.

Pentru a menține regulile de distanțare socială, doar jumătate din totalul forței de muncă se va afla la birou, aceste schimburi fiind gestionate prin programul Shifts al Microsoft.

Angajații sunt informați rapid și direct prin canale de comunicare dedicate, precum un website de Intranet lansat special pentru astfel de actualizări.

Măsurile de siguranță includ stații de lucru dedicate și zone separate pentru persoanele din birouri, reducerea numarului de personae în spațiile comune și sălile de conferințe, camere dedicate numai pentru întâlniri cu clienții externi și aplicarea reglementărilor naționale ale țărilor din regiune privind echipamentele de protecție.

Pentru a le oferi angajaților orientări clare și informații cu privire la noul mod de organizare, în birourile Skanska sunt afișate mesaje vizuale, special concepute pentru a ajuta la respectarea politicilor de distanțare socială.

Acestea includ afișe și marcaje pe podea cu recomandări pentru fiecare zonă sau cameră din birou și reguli generale care trebuie urmate.

De asemenea, compania a introdus un sistem de schimburi și măsuri suplimentare de control pe șantiere și a suplimentat normele de igienă.

Această abordare, care implică ambele divizii Skanska, a permis companiei să continue să lucreze la proiectele sale, în ciuda provocărilor provocate de pandemie.

Clădiri adaptate la noua normalitate

În București, noi măsuri au fost luate în Equilibrium, clădirea de birouri situată la intrarea în cel mai dezvoltat și mai dinamic centru de business din Capitală, zona Floreasca – Barbu Văcărescu.

Aici, angajații care ajung în zona de acces sunt scanați automat de către un sistem care funcționează cu ajutorul unor camere cu termoviziune.

Când o persoană are temperatura corporală egală sau mai mare de 37,3 grade, ea este oprită automat.

De asemenea, au fost activate și alte facilități oferite, precum înregistrarea la recepție fără contact uman, doar prin simpla folosire a tabletei deja instalată.

Pentru curieri a fost special amenajată o zonă în exteriorul clădirii, unde sunt și spații de depozitare, de tip easy box, astfel încât coletele să poate fi preluate sau predate in siguranta, în afara spațiilor interioare.

În plus, în completarea activităților cuprinzătoare de dezinfecție, au fost instalate dispensere cu soluție dezinfectantă la intrări și în spațiile comune, au fost montate covoare dezinfectante la principala intrare în clădire și în zona lifturilor și nu în ultimul rând au fost aplicate folii nanoseptice pe suprafețele cel mai des atinse, precum mânerele ușilor.

- Publicitate -

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...

Jocuri de cărți iubite de toți jucătorii

Cărțile de joc sunt sursa multor distracții, dar și competiții. De-a lungul timpului, oamenii au creat o sumedenie de...