Ce magazine vor deschide unități în Veranda Obor

Veranda, centrul comercial dezvoltat de Prodplast Imobiliare în zona Obor din Bucureşti, a ajuns la o rată de ocupare de 70%.

Proiectul, cu o suprafaţă închiriabilă totală de aproape 30.000 mp, va fi finalizat în trimestrul 4 al acestui an şi va include peste 100 de magazine, un hipermarket, zonă de restaurante, parcare şi un spaţiu verde vast, de peste 15.000 de mp.
”Rata de ocupare de 70% pe care am atins-o cu aproape un an înainte de deschidere ne confirmă potenţialul Veranda, care vine să completeze oferta comercială deja existentă şi să revitalizeze zona Obor. Mai mult, suntem deja în discuţii avansate cu alţi chiriaşi pentru un procent adiţional de 10% din totalul suprafeţei închiriabile şi ne aşteptăm ca în următoarele luni să avem toate spaţiile ocupate”, a declarat Andrei Pogonaru, membru al consiliului de administraţie al firmei Prodplast Imobiliare S.A.

Cei mai importanți chiriași ai centrului comercial sunt hipermarketul Carrefour (aproximativ 10.000 mp) şi magazinul H&M (peste 2.000 de mp).

Pe lângă aceștia vor deschide magazine și CCC, Deichmann, Pimkie, Triumf, Pepco, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Maxbet, Pizza Coloseum, Salad Box, Orange, Arsis-Vodafone şi IQ BOX – Telekom.
- Publicitate -

Colaborare între Compania Națională Unifarm și Confindustria România

La Milano, cu ocazia desfășurării Târgului CPHI 2024, cel mai mare eveniment global dedicat industriei farmaceutice, Compania Națională Unifarm...

Ce costuri presupune un depozit pentru compania ta

Deținerea propriului depozit poate aduce o sumedenie de avantaje pentru o companie. În cazul în care ai un business...