Ce cadouri vor face bărbații români de 8 martie. Parfumurile sunt în top

83% dintre bărbați declară că femeile ar aprecia dacă ar primi în dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de așteptările femeilor (79% își doresc să primească parfum).

Și cosmeticele sunt în topul cadourilor oferite de bărbați, respectiv produsele pentru îngrijirea pielii și tenului, în proporție de 72%.

Dorințele femeilor sunt relativ apropiate și când vine vorba de produse pentru îngrijirea pielii și tenului (68% au declarat că și-ar dori să primească).

65% dintre femei și-ar dori să primească produse de înfrumusețare / make-up, iar 68% dintre bărbați le și oferă, arată un studiu Reveal Marketing Research.

Situția este aproape identică și în privința produselor pentru îngrijirea părului, cu 65% și, respectiv 62%, fiind o diferență de 3% între cele două sexe.

Preferințele în materie de cosmetice ale româncelor

Majoritatea persoanelor intervievate, 56%, au ales raportul calitate-preț ca factor principal de decizie în achiziționarea produselor cosmetice.

Experiența anterioară este importantă pentru 54% dintre respondentele chestionate, iar 41% au ales lista ingredientelor.

Astfel, 40% aleg produse cosmetice din ingrediente naturale/organice.

Mai puțin importante sunt discounturile (31%) și recomandarea prietenilor (30%) sau opiniile influencerilor / persoanele publice (11%).

Bărbații și cosmeticele

La fel ca și în cazul doamnele și domnișoarele, 53% dintre bărbați aleg să cumpere produse cosmetice având drept prim criteriu raportul calitate – preț.

Bărbații se ghidează în special după brandul produselor (48%), să fie un brand cunoscut  și sunt mult mai puțin interesați de părerile altor persoane.

Buget de 300 lei pentru următoarele 3 luni

Cea mai mare parte din bugetul alocat produselor cosmetice este alocat parfumurilor, o medie de 97 lei.

Femeile cu vârste peste 55 de ani alocă o sumă semnificativ mai mare pentru parfumuri – 125 de lei în medie.

Pentru toate categoriile de respondenți, parfumul ocupa prima poziție după proporția din buget, mai puțin pentru tinerele între 18 și 24 de ani.

Acestea alocă o parte mai mare din buget produselor pentru îngrijirea pielii și tenului (84 lei), dar și pentru îngrijirea părului (81 lei).

CITEȘTE ȘI: 27,3% din afacerile locale sunt deținute de femei

- publicitate -