Ce branduri vor deschide magazine în noul centru comercial Colosseum Mall

După mai multe amânări ale inaugurării, determinate de pandemie, Colosseum Mall a intrat în linie dreaptă pentru deschiderea de anul viitor.

Colosseum Mall va avea o suprafață totală de 54.500 mp, devenind astfel al doilea cel mai mare proiect de retail din sectorul 1 al Bucureștiului.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Având în vedere planurile de extindere viitoare, suprafața totală închiriabilă va trece de 75.000 mp.

În ceea ce privește retailerii, au închiriat deja spații 4F, Teilor, Douglas, English Home, Ac&Co, Colin’s, Smyk All for Kids, Noriel, Mumuso.

Nu lipsesc retaileri precum CCC, care va deschide o unitate de 800 mp, Deichmann care cu un magazin de 500 mp și New Yorker cu un magazin de 1.350 mp.

O premieră va fi marcată de retailerul polonez Sinsay. Cu o suprafață de 2.000 mp, magazinul din cadrul Colosseum Mall va fi cel mai mare al grupului LPP în România.

KFC va fi prezent în cadrul centrului comercial cu două unități, una în zona de food court cu o suprafață de 150 mp și un restaurant Drive-Thru de 300 mp.

Colosseum Mall va dispune de un cinematograf multiplex operat de Happy Cinema și cel mai mare centru de fitness din rețeaua operatorului Stay Fit Gym (1.500 mp).

- Publicitate -

Prețurile apartamentelor de vânzare cresc continuu. La Cluj se apropie de 3.000 euro / mp

Prețurile medii ale apartamentelor de vânzare, vechi și noi, au înregistrat o creștere de 14% în noiembrie comparativ cu...

Leroy Merlin închiriază un depozit de aproape 9.000 mp în CTPark Bucharest West

CTP anunță că Leroy Merlin, unul dintre jucătorii din piața de bricolaj locală, a închiriat 8.800 de metri pătrați...