Ce au căutat copiii pe internet în vacanța de iarnă

În vacanța de iarnă, copiii au reușit să se distreze în primul rând prin intermediul conținutului de pe YouTube (21%), dar și cu jocuri (15%), Minecraft fiind cel mai popular.

Între timp, Donald Trump a fost în topul căutărilor în ceea ce privește oamenii celebri, arată studiul Kaspersky Safe Kids.

Cele mai populare solicitări au fost asociate cu YouTube (21%), jocuri (15%), traducători de limbi străine (11%), platforme de comunicare (10%) și muzică (9%).

Ce au vizionat copiii pe YouTube

Când foloseau YouTube, copiii căutau cel mai frecvent jocuri video (37%). Au căutat canalele anumitor gameri care prezintă jocuri diferite (39%) și canale care acoperă altele specifice precum Minecraft (19%).

Celelalte jocuri cele mai solicitate pe YouTube au fost Among Us, Brawl Stars și Gacha Life, care permite crearea de povești video.

A doua cea mai importantă categorie de căutare (21%) de pe YouTube a fost legată de anumiți bloggeri sau canale specifice.

De exemplu, subiectul DIY a devenit destul de popular în rândul copiilor, dovadă fiind topul primelor trei solicitări de canale: 5-Minute Crafts, 123 GO! și Troom Troom.

Al treilea cel mai popular subiect de căutare pe YouTube, în mod surprinzător, a fost muzica. Cei mai populari muzicieni au fost trupele de K-pop BlackPink și BTS; cântăreții Ariana Grande și Billie Eilish; și rapperul Travis Scott.

Cele mai populare melodii au fost „Baby Shark”, „Dance Monkey” și „Savage Love”.

Donald Trump conduce și în topul căutărilor realizate de copii

Pe lângă muzicieni și bloggeri, copiii au căutat și alte personalități celebre. Al 45-lea președinte american Donald Trump a fost în topul căutărilor copiilor, înaintea altor vedete cum ar fi actrița Emma Watson sau antreprenorul Elon Musk.

Un alt interes puternic în această iarnă a fost TikTok, care a înregistrat 800 de milioane de utilizatori activi lunar în peste 150 de țări.

În această vacanță de iarnă, copiii au căutat „TikTok mashup”, anumiți TikTokers și „cum să schimbi modurile restricționate pe TikTok”.

În plus, cea mai populară provocare a fost „încercă  să nu râzi”, care a fost, de asemenea, căutată frecvent în limba germană – „versuche nicht zu lachen”.

- Publicitate -

Kaufland lansează E-Mobility, o platformă pentru încărcarea mașinilor electrice

Kaufland lansează E-Mobility, platforma prin care posesorii Kaufland Card cu mașini electrice au posibilitatea de a-și încărca autoturismul la...

Cum poți obține profit într-un timp scurt atunci când investești pe bursă

În general, investițiile pe piața bursieră sunt asociate cu perspective de câștig pe termen lung, însă trebuie să știi...