În ultimele săptămâni, căutările de lenjerie intimă și halate de baie (+225%), îmbrăcăminte pentru copii (+130%) și bijuterii precum coliere (+115%) au crescut puternic, conform datelor GLAMI.
În top 5 se adaugă, de asemenea, șalurile și eșarfele (+90%) și gențile mai mari (+47%).
Alte categorii, ce erau în mod normal în topul listelor de cumpărături în aceeași perioadă a anilor precedenți, sunt în declin: fuste (-24%), cizme (-19%) și curele (-12%).
Ce s-a întâmplat cu ținutele stilate de Sărbători?
În anii precedenți, căutările de rochii, pantofi cu toc, genți de petrecere și astfel de articole similare ar fi fost foarte populare în această perioadă a anului.
Totuși, comparativ cu ultima săptămână din noiembrie, căutările de rochii (+14%), pantofi cu toc (+24%), genți de mână (+28%) au crescut în prima săptămână a lunii decembrie 2021.
Alte articole fashion în top
După încheierea sezonului de Black Friday, majoritatea articolelor ce au avut creșteri semnificative au fost pentru bărbați.
În special căutările pentru pantofii sport Nike Uptempo (+62%) și jachete Nike tech fleece (+67%) se află în fruntea clasamentului.
Hanoracele, puloverele, jachetele au fost și ele în topul preferințelor vizitatorilor bărbați, în timp ce femeile au părut mai interesate de articolele de vară.
Astfel, costumele de baie au înregistrat un nou record: +133%. Acest lucru poate arăta că unii români au în plan să călătorească în destinații exotice de Revelionul 2022.
De asemenea, o altă surpriză: cele mai vizitate și dorite de fashioniste în noiembrie 2021 au fost bluzele și cămășile (+77%) și fustele (+94%).