Ce aduce nou centrul comercial Promenada din Floreasca

.
.

Centrul comercial Promenada, dezvoltat de Raiffeisen Evolution, și-a deschis astăzi porţile pentru public, la intersecţia dintre Calea Floreasca, şoseaua Pipera şi Bulevardul Barbu Văcărescu.

Cele 140 de magazine ale centrului comercial aşteaptă, pentru început, un număr mediu zilnic de 25.000 de vizitatori, acesta urmând să atingă 30.000 în perioada de operare.

„Este un proiect unic în România, rezultatul muncii unei echipe impresionante de peste 1.000 de profesionişti, care şi-au unit talentul şi implicarea, astfel încât Promenada să-şi deschidă, mâine, porţile pentru public, având o imagine pe care vă invităm, astăzi, să o descoperiţi. Le mulţumim tuturor pentru ceea ce au construit, astfel încât Promenada să redefinească, din 17 octombrie, reperele în design, în experienţă de shopping şi în petrecerea timpului liber, devenind astfel o atracţie nouă şi iubită de bucureşteni.“, a declarat Markus Neurauter, Managing Director, Raiffeisen Evolution.

„Construcţia centrului comercial Promenada a necesitat o investiţie de peste 130 de milioane EUR, urmare a atenţiei deosebite pe care am acordat-o calităţii construcţiei, prin utilizarea unor materiale moderne, care să imprime proiectului amprenta unei noi generaţii de centre comerciale. Odată cu lansarea Promenada finalizăm o investiţie totală de aproximativ 300 de milioane EUR, realizată în economia românească într-o perioadă de criză şi concretizată prin trei proiecte “state of the art”: clădirile de birouri Sky Tower şi Floreasca City Center Office şi centrul comercial Promenada, primele două dezvoltări de office fiind deja vândute cu succes.“, a declarat Gerald Beck, Managing Director, Raiffeisen evolution.

Prin amplasarea în apropierea staţiei de metrou Aurel Vlaicu, Promenada se adresează angajaţilor companiilor ce îşi desfăşoară activitatea în multitudinea de clădiri de birouri aflate în proximitatea centrului comercial, dar şi rezidenţilor din partea de nord a Bucureştiului.

Totodată, accesul extrem de facil către noul centru comercial, asigurat de staţia de metrou din proximitate, poate atrage vizitatori din toate colţurile Capitalei.

Noul centru comercial Promenada este organizat pe şase niveluri. Primele două etaje subterane (-3 şi -2) vor fi destinate parcării care va cuprinde 1.300 de locuri, iar următoarele patru niveluri (din demisol şi până în etajul 2) vor găzdui zona comercială, cu o suprafaţă închiriabilă de 35.000 de mp.

Accesul în Promenada, atât cel pietonal, cât şi cel auto, se poate face din ambele artere rutiere – Calea Floreasca şi strada Barbu Văcărescu. De asemenea, la ambele intrări există parcări pentru biciclete cu o capacitate de 150 de locuri.

Design-ul avangardist este semnat de către biroul românesc de arhitectură B23T, iar execuţia proiectului a fost realizată de constructorul Strabag, în calitate de antreprenor general. Activitatea de închiriere a fost realizată împreună cu agentul exclusiv Krammer&Wagner.

Elementul definitoriu care aduce o noutate absolută pe piaţa centrelor comerciale este terasa situată la ultimul etaj. Întinsă pe o suprafaţă de 7.000 mp, aceasta a fost gândită pentru a oferi un spaţiu de relaxare în aer liber pe toată durata anului. Inspirată din celebrele grădini japoneze, terasa va găzdui pe durata sezonului cald un spaţiu dedicat evenimentelor, unde vor fi organizate expoziţii, reprezentaţii de teatru, concerte şi proiecţii de film, precum şi spaţii de joacă dedicate celor mici. În timpul iernii, aceasta se va transforma într-un patinoar în aer liber, iar în preajma sărbătorilor vor fi organizate târguri de Crăciun, evenimente ce vor încerca să aducă la Bucureşti atmosfera boemă a marilor târguri din capitalele europene.

Promenada este primul centru comercial din România certificat la nivel internaţional drept „clădire albastră” (blue building), însemnând că în dezvoltarea ei a fost luat în calcul întregul ciclu de viaţă al construcţiei. Societatea Germană pentru Construcţii Durabile, DGNB, a certificat Promenada cu calificativul „Gold“, calificativ ce reprezintă un indice de performanţă de peste 80% pentru şase criterii: calitatea (atât în ceea ce priveşte mediul, cât şi din punct de vedere economic), criteriul socio-cultural, cel funcţional, cel tehnic, criteriul procesului şi al amplasamentului.

Centrul comercial Promenada aduce noutăţi în cele mai importante puncte de interacţiune cu vizitatorii. Astfel, parcarea este una inteligentă, care va indica locurile libere, în timp ce spaţiile de servicii sunt la îndemâna vizitatorilor aflaţi în oricare zonă a centrului comercial.

În Promenada a fost implementat un concept nou, numit „Family Toilet”, menit să rezolve dilema tăticilor însoţiţi de fetiţele lor şi a mamelor venite cu băieţii la mall. Pentru proaspetele mămici s-au amenajat nişte spaţii primitoare, în care sugarii să poată fi înfăşaţi şi alăptaţi. Seifurile pentru bagaje sunt utile pentru cei care vor dori să-şi depoziteze cumpărăturile, în timpul în care se relaxează la o cafea sau la o plimbare pe terasă. Aceste seifuri au un sistem digital de închidere, care asigură o siguranţă deplină. O echipă de consultanţi („mobile helpers”) va fi pregătită să ofere informaţii şi sugestii fiecărui vizitator, astfel încât experienţa de shopping să se ridice la înălţimea aşteptărilor.

- Publicitate -

Aproape de 200.000 de investitori pe piața de capital din România

Numărul investitorilor pe piața de capital autohtonă a continuat să crească și a ajuns la 191.743 la finalul primului...

TAROM vinde bilete de avion la prețuri speciale, începând de la 125 euro

În perioada 14-16 iunie 2024 compania aeriană TAROM dă startul unei oferte cu tarife începând de la 125 euro...