CCC a ajuns în 22 de țări și are un nou flagship store în Polonia

CCC a ajuns să fie prezent în 22 de țări și a deschis un nou flagship store, cu o suprafață de 2.500 mp, în Varșovia.

Grupul CCC deține magazine proprii în Polonia (462 unități), Germania (79 unități), Cehia (87 unități), Austria (46 unități), Slovacia (50 unități), Slovenia (13 unități), Croația (24 unități), Ungaria (74 unități), România (55 unități), Serbia (9 unități), Bulgaria (10 unități), Rusia (24 unități) și Elveția (208 unități, prin parteneriatul cu Vogele Shoes).

Prin francize, CCC este prezent în Estonia (2 unități), Letonia (7 unități), Lituania (4 unități), Ucraina (7 unități) și Moldova (1 unitate).

În Grecia, Italia, Spania și Suedia, CCC este prezent prin intermediul platfomei online Epantofi.

Cât vinde CCC

Conform rezultatelor financiare, în al doilea trimestru din 2018, vânzările au ajuns la 1,33 miliarde PLN, aproximativ 308 milioane euro, 17% din venituri provenind din vânzările online.

În ceea ce privește vânzările online, 47,2% din totalul veniturilor vin din Polonia, 46,9% din alte țări, iar 5,9% din Grecia, Spania, Italia și Suedia.

La finalul celui de-al doilea trimestru din 2018, profitul CCC a ajuns la 243 milioane PLN, o creștere de 61,2% față de acceași perioadă a anului trecut.

Cele mai vândute produse sunt articolele de încălțăminte (89% din totalul vânzărilor), gențile (6% din total) și accesoriile (5% din total). Articolele de încălțăminte cele mai vândute sunt cele pentru femei (62% din total), bărbați (24%) și copii (14%).

CCC în România

La începutul anului, CCC a achiziționat franciza din România cu aproximativ 33 milioane euro. 

În acest moment, polonezii au 55 de magazine cu o suprafață de aproximativ 28.005 mp. Săptămâna viitoare vor deschide magazinul numărul 56, în Altex Retail Park Slatina.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Marea majoritate a românilor consumă carne de pui cel puțin o dată pe lună

Peste 80% dintre români consumă carne de pui cel puțin o dată pe lună, consolidându-i poziția ca aliment de...

3 din 4 români ar vrea să-și renoveze locuința în 2025. Buget mediu de 9.000 de lei

Renovarea locuinței este o prioritate pentru mulți dintre români în acest an, arată un studiu Raiffeisen Bank. 3 din...