Netflix estimează că cel mai recent hit al său, serialul coreean Squid Game, va aduce aproape 900 milioane de dolari pentru companie, arată datele analizate de Bloomberg.
Aproximativ 132 milioane de oameni au urmărit cel puțin două minute din Squid Game în primele 23 de zile de la lansare, peste recordul stabilit de seria Bridgerton.
Primul sezon al serialului a generat 891,1 milioane de dolari, conform analizei interne pe care compania o folosește pentru a evalua performanța titlurilor individuale.
Producția Squid Game a costat doar 21,4 milioane de dolari, aproximativ 2,4 milioane de dolari pe episod.
Publicația americană notează că platforma împărtășește foarte rar astfel de informații detaliate presei, investitorilor sau chiar propriilor creatori de programe.
De altfel, statistica bazată pe vizionarea a minim două minute dintr-o serie, este singura disponibilă publicului, dar și aceasta doar pentru anumite titluri.
Afacerea Netflix este diferită de cea a studiourilor de film și rețelele TV prin faptul că nu generează vânzări pe baza unor titluri specifice.
În schimb, platforma generează venituri în baza unui catalog de titluri și lansări noi pentru a crește baza de clienți în fiecare săptămână.