Câți bani a făcut Google în 2019

Google, Facebook si Amazon sunt principalii jucatori pe piata de publicitate online. Si in acest an, regele ramane Google ( 134,8 miliarde dolari) care a raportat venituri aproape duble fata de urmatorul competitor Facebook ( 69,7 miliarde dolari) si de aproape 10 ori mai mari fata de Amazon (14,1 miliarde dolari).

Este prima oara cand Google afiseaza veniturile din platforma video. YouTube are cresterea cea mai mare dar in continuare ofera ponderea cea mai mica din veniturile companiei. Doar 11 procente din venitul total obtinut din publicitate pe anul 2019.

27,2 Miliarde de dolari este suma obtinuta din cautari si alte tipuri de reclame pe motorul de cautare in T4, cu 17% mai mare fata de anul trecut.

4.7 Miliarde de dolari a generat platforma Youtube din publicitate in trimestrul 4, o crestere de 31% fata de perioada precedenta.

6 Miliarde de dolari , in crestere cu 8%, au adus colaborarile cu site-urile din reteaua de publicitate.( Site-uri care apartin Google sau site-uri care au oferit spatiu pentru reclame)

Pe langa veniturile din publicitate, YouTube a generat 3 miliarde de dolari in 2019 cu ajutorul celor peste 20 de milioane de abonati la serviciile music, premium si YouTube TV.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Câte mașini noi vinde Dacia în Europa? Sandero și Duster, preferatele cumpărătorilor

Dacia este compania autohtonă aflată pe primul loc în topul exporturilor. Dar câte mașini vinde în Europa și care...

FAN Courier, afaceri de aproximativ 280 milioane euro și 2.000 de lockere în 2024

FAN Courier încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5%...