Câte comenzi plasează cei care fac cumpărături online în România

În România, 76% dintre cei care fac cumpărături online plasează minimum 2-3 comenzi pe lună, arată o analiză Sameday.

Cele mai căutate categorii au fost fashion (75% dintre femei), electronice (72%, atât femei, cât și bărbați), îngrijire personală (64%), electrocasnice (57%), sport, recreere și hobbyuri.

Livrările la domiciliu rămân soluția aleasă de majoritatea cumpărătorilor online, dar se constantă o creștere importantă a livrărilor la lockerele EasyBox.

Doar anul acesta, lockerele au înregistrat o creștere semnificativă a adopției naționale, de peste 50%, comparativ cu anul anterior.

Când vine vorba de retururi, 1 din 4 cumpărători nu simte nevoia să înapoieze produsul achiziționat și, astfel, nu are experiență în ceea ce privește procedurile de restituire.

În schimb, 30% dintre cei care sunt familiarizați cu retururile aleg să facă acest lucru la lockerele easybox.

60% dintre oameni prioritizează magazinele care oferă livrare în EasyBox

60% dintre respondenți folosesc cu regularitate serviciul Sameday de livrare la lockerele EasyBox, în timp ce 17% îl aleg ocazional.

Consumatorii care îl preferă îl consideră o opțiune excelentă, o alternativa pentru livrarile la domicilu (78%), foarte ușor de folosit (84%).

Serviciului de livrare out-of-home (OOH) este atât de apreciat de utilizatorii finali, încât le impactează deciziile de cumpărare (60%).

Asta înseamnă că peste jumătate dintre cumpărătorii online prioritizează e-shopurile care oferă livrare în EasyBox.

- Publicitate -

Românii au comandat cu livrare la locație peste 10.000 de burgeri pe zi în 2023

Cu o creștere de peste 15% față de 2022, burgerii rămân în topul preferințelor culinare comandate de români cu...

The first full autonomous PENNY store in the world is open in Bucharest

PENNY opened on May 29, 2024, in Bucharest, the first full autonomous store in its network, where articles are...