În România, 76% dintre cei care fac cumpărături online plasează minimum 2-3 comenzi pe lună, arată o analiză Sameday.
Cele mai căutate categorii au fost fashion (75% dintre femei), electronice (72%, atât femei, cât și bărbați), îngrijire personală (64%), electrocasnice (57%), sport, recreere și hobbyuri.
Livrările la domiciliu rămân soluția aleasă de majoritatea cumpărătorilor online, dar se constantă o creștere importantă a livrărilor la lockerele EasyBox.
Doar anul acesta, lockerele au înregistrat o creștere semnificativă a adopției naționale, de peste 50%, comparativ cu anul anterior.
Când vine vorba de retururi, 1 din 4 cumpărători nu simte nevoia să înapoieze produsul achiziționat și, astfel, nu are experiență în ceea ce privește procedurile de restituire.
În schimb, 30% dintre cei care sunt familiarizați cu retururile aleg să facă acest lucru la lockerele easybox.
60% dintre oameni prioritizează magazinele care oferă livrare în EasyBox
60% dintre respondenți folosesc cu regularitate serviciul Sameday de livrare la lockerele EasyBox, în timp ce 17% îl aleg ocazional.
Consumatorii care îl preferă îl consideră o opțiune excelentă, o alternativa pentru livrarile la domicilu (78%), foarte ușor de folosit (84%).
Serviciului de livrare out-of-home (OOH) este atât de apreciat de utilizatorii finali, încât le impactează deciziile de cumpărare (60%).
Asta înseamnă că peste jumătate dintre cumpărătorii online prioritizează e-shopurile care oferă livrare în EasyBox.