Câte comenzi plasează cei care fac cumpărături online în România

În România, 76% dintre cei care fac cumpărături online plasează minimum 2-3 comenzi pe lună, arată o analiză Sameday.

Cele mai căutate categorii au fost fashion (75% dintre femei), electronice (72%, atât femei, cât și bărbați), îngrijire personală (64%), electrocasnice (57%), sport, recreere și hobbyuri.

Livrările la domiciliu rămân soluția aleasă de majoritatea cumpărătorilor online, dar se constantă o creștere importantă a livrărilor la lockerele EasyBox.

Doar anul acesta, lockerele au înregistrat o creștere semnificativă a adopției naționale, de peste 50%, comparativ cu anul anterior.

Când vine vorba de retururi, 1 din 4 cumpărători nu simte nevoia să înapoieze produsul achiziționat și, astfel, nu are experiență în ceea ce privește procedurile de restituire.

În schimb, 30% dintre cei care sunt familiarizați cu retururile aleg să facă acest lucru la lockerele easybox.

60% dintre oameni prioritizează magazinele care oferă livrare în EasyBox

60% dintre respondenți folosesc cu regularitate serviciul Sameday de livrare la lockerele EasyBox, în timp ce 17% îl aleg ocazional.

Consumatorii care îl preferă îl consideră o opțiune excelentă, o alternativa pentru livrarile la domicilu (78%), foarte ușor de folosit (84%).

Serviciului de livrare out-of-home (OOH) este atât de apreciat de utilizatorii finali, încât le impactează deciziile de cumpărare (60%).

Asta înseamnă că peste jumătate dintre cumpărătorii online prioritizează e-shopurile care oferă livrare în EasyBox.

- Publicitate -

Ultimele

HalfPrice ajunge la trei magazine în România, după deschiderea unității din București

Retailerul polonez HalfPrice a ajuns din această lună la trei unități pe plan local după ce a deschis cel...