All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

joi | 26 noiembrie | 2020
9.9 C
București

Cât de important este brandul personal în procesul de recrutare

  • 90% dintre angajatori au declarat că analizează brandul personal al angajatului în procesul de recrutare;
  • 31% dintre angajați investesc deja în brandul personal pentru șanse mai mari.

În actualul context marcat de pandemie, 49% dintre angajații între 25 și 45 de ani consideră că reputația personală este mai importantă pentru dezvoltarea carierei decât înainte de începutul crizei.

Dintre aceștia, 31% investesc deja în construcția unui brand personal pentru a-și asigura șanse mai bune.

Cu toate că acordul asupra importanței reputației personale a fost majoritar, conform datelor extrase din studiul BrandingUP, 69,4% dintre respondenți nu au investit încă în construcția unui brand personal.

- PUBLICITATE -

Principalele argumente identificate de angajați în favoarea unei investiții susținute în reputația personală sunt faptul că aceasta construiește încredere și credibilitate în fața clienților și a partenerilor de business (79,6%), rețeaua de contacte care se creează în urma implementării strategiei de comunicare a brandului personal (50%), dar și vizibilitatea dobândită odată cu creșterea expunerii în piață (42,6%).

În plus, au mai fost indicate drept beneficii și creșterea directă sau indirectă a veniturilor, creșterea autorității în domeniul de activitate și a autonomiei personale, dar și îmbunătățirea controlului în situații de criză.

Una dintre cele mai importante concluzii ale cercetării a fost relevanța atribuită reputației personale în procesul de recrutare. Astfel, aproape 90% dintre angajatori au răspuns că acordă o importanță deosebită angajaților cu branduri personale puternice.

Mai mult, 34,3% dintre aceștia consideră reputația personală ca fiind esențială în succesul afacerii și în conturarea imaginii companiei.

- PUBLICITATE -