Cât cheltuiesc românii în cadrul unei sesiuni de cumpărături în magazinele Pepco

82% dintre cumpărătorii din România sunt femei, cu o vârstă medie de aproximativ 40 de ani

Românii cheltuie în medie 70 de lei (14 euro) în cadrul unei sesiuni de cumpărături în magazinele Pepco, similar cu media cheltuielilor din celelalte piețe în care retailerul polonez activează.

Mai mult, 62% dintre clienții români vizitează magazinul de cel puțin 2-3 ori pe lună, acesta fiind cel mai mare procent dintre toate țările în care Pepco este prezent (55% media tuturor țărilor).

În același timp, 71% dintre vizitele la magazin se încheie cu o achiziție, cu 2 puncte procentuale mai mult decât media tuturor țărilor (69%). În plus, mai mult de jumătate dintre vizite sunt planificate (53% vs 65% în celelalte țări).

82% dintre cumpărătorii din România sunt femei, lucru specific tuturor celorlalte țări, cu o vârstă medie de aproximativ 40 de ani. De obicei, acestea sunt și persoane active pe plan profesional (80%), având cel puțin studii medii sau superioare.

Mulți dintre cumpărătorii Pepco sunt părinți, 39% având copii cu vârsta de până la 14 ani. Studiul mai arată și că venitul mediu pe gospodărie al cumpărătorilor români este de 1.268 euro.

CITEȘTE ȘI: Pepco deschide trei unități noi în 30 iulie

Potrivit unui procent de până la 68% dintre respondenți, prețurile mici reprezintă principalul motiv pentru a efectua cumpărături în mod frecvent la Pepco în România.

Urmează disponibilitatea mai multor categorii de produse într-un singur loc (subliniată de 49% dintre clienți), precum și de găsirea unei game largi de articole de decorațiuni interioare (34%).

Ce cumpără românii de la Pepco?

Cele mai cumpărate categorii de produse de la Pepco includ decorațiuni, accesorii și articole pentru casă (75%), articole de curățenie și depozitare (71%), produse de sezon (65%), articole de baie (65%) și articole de bucătărie (64%).

În ceea ce privește motivele pentru care vizitează magazinele, 38% dintre clienți declară că acesta se află în drumul lor, 36% îl aleg pentru că au o nevoie specifică, 16% vin să arunce o privire și 9% doresc un cadou.

Pe de altă parte, mai mult de două treimi dintre clienți vin singuri (68%), 14% sunt însoțiți de copii și un procent similar declară că vin cu partenerul (12%). 

CITEȘTE ȘI: Pepco a deschis un magazin în Milcov Focșani

- Publicitate -

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...

Startup-ul românesc Examin atrage o finanțare pre-seed de 200.000 euro

Examin, un startup românesc specializat în automatizarea și analiza video cu ajutorul Inteligenței Artificiale, a atras o finanțare pre-seed...