Casa de bijuterii Malvensky a ajuns la afaceri de 2,8 milioane euro în 2021

Casa de bijuterii Malvensky, înfiinţată de către Malvina Cservenschi în 2012, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 2,8 milioane euro, în creștere cu 64% față de 2020.

În perioada 2020-2021, suma totală a vânzărilor provenite atât din mediul online, cât și din magazinul situat în București, a fost de aproximativ 5 milioane euro.

Printre cele mai căutate bijuterii din aur se numără brățările cu șnur, urmate de brățările bangle, cerceii, pandantele și lanțurile.

Anul trecut Casa de Bijuterii Malvensky s-a mutat într-o nouă locație, investiția în clădirea cu trei etaje ridicându-se la aproximativ 500.000 euro.

Pentrul anul 2022, Malvesnky estimează o creștere de până la 50%, la acest aspect contribuind noile colecții de bijuterii de logodnă, colecția cu diamante și pietre prețioase.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Peste o treime dintre elevii români sunt afectați de analfabetismul numeric

Peste o treime dintre elevii români sunt afectați de analfabetismul numeric, iar 16% dintre aceștia întâmpină dificultăți semnificative, conform...

Piața românească de investiții imobiliare a încheiat 2024 cu tranzacții de 750 milioane euro

Investițiile imobiliare din România au atins 750 de milioane de euro în 2024, în creștere cu 58% față de...