La o săptămână după ce a lansat conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune în 26 de hipermarketuri din 16 orașe, în fiecare magazin fiind plasate, în medie, 70 de cărucioare „misterioase”.
Între 22 și 124 de astfel de cărucioare „misterioase” au fost plasate astăzi, începând cu ora 14:00, în 26 de magazine Auchan. Fiecare cărucior a conținut între 10 și 20 de produse nealimentare.
Cea mai rapidă epuizare de stocuri s-a înregistrat în magazinul Auchan Pitești Găvana, de unde clienții au achiziționat toate cărucioarele disponibile în doar 13 minute.
În topul cu cele mai rapide vânzări s-au clasat ulterior hipermarketurile Auchan Drumul Taberei din București (15 minute) și Auchan Craiovița Craiova (25 de minute).
Un singur client a cumpărat din Auchan Militari București 5 cărucioare „misterioase”. Cea mai mare reducere de care a profitat un client a fost de 2.250 de lei, adică -65% din prețul de vânzare la raft, în valoare de 3.465 lei.