Cartloop a atras o investiție de 300.000 euro din partea fondului GapMinder și o contribuție de tip angel investment din partea lui Cristian Tamaș, co-fondator al TypingDNA.
Suma va fi utilizată pentru optimizarea soluției, fondatorii vizând atragerea de clienți noi și extinderea pe plan global.
Ce face Cartloop?
Cartloop este o platformă de marketing conversațional care ajută comercianții online să îi convingă pe clienți să cumpere produsele din „coș” în cazul în care au părăsit site-ul fără să finalizeze comanda. Rata de conversie a Cartloop este de 3-5 ori mai mare decât a competitorilor.
Platforma a dezvoltat o tehnologie care automatizează și personalizează procesul prin care clienții primesc răspuns la întrebări precum: „Produsul are garanție?”; „Cum funcționează produsul?”; „Pot să-l returnez dacă nu mi se potrivește sau nu îmi place?”. Întregul proces este realizat cu o intervenție umană minimală.
Mai exact, când un client care își oferă acordul pentru a primi suport și marketing prin SMS începe procesul de finalizare a comenzii, dar abandonează, Cartloop îl contactează printr-un mesaj text pentru a înțelege motivul renunțării și pentru a-l putea asista dacă e nevoie.
Platforma Cartloop a fost lansată de Andrei Negrău și Lisa Popovici, în luna aprilie a acestui an, cu intenția de a aduce experiența online mai aproape de cea dintr-un magazin fizic.
Sute de clienți folosesc Cartloop în străinătate
Platforma Cartloop este utilizată de sute de clienți din Statele Unite, Canada, Marea Britanie și Australia. Fondatorii intenționează ca din 2021 să se dezvolte la nivel global. Extinderea va începe cu Europa, primele țări vizate fiind Spania, Franța și Germania.
Cartloop are o echipă remote în România și Statele Unite, iar în lunile următoare vrea să recruteze specialiști în zona de development, product design și marketing.