Carrefour vrea să ajungă la venituri de peste 10 miliarde de euro din comerțul electronic, până în 2026.
Retailerul așteaptă ca mediul digital să aibă un aport suplimentar de 600 milioane euro la venitul din activități recurente în 2026, raportat la 2021.
De la lansare, aplicația Carrefour a fost descărcată de 33 de milioane de ori, iar compania a ajuns la 800 de milioane de vizite anual, pe platformele digitale.
În baza de date sunt 80 de milioane de clienți care au realizat peste 8 miliarde de tranzacții, cel mai mare număr dintre retailerii europeni.
Retailerul a construit o platformă logistică cu peste 3.700 de puncte de vânzare pregătite pentru comerț electronic și 45 de depozite și centre de livrare dedicate exclusiv comerțului online.
În ultimii 4 ani, Carrefour a reușit să își tripleze activitatea în comerțul electronic alimentar, depășind avansul pieței cu 15 puncte procentuale pe an.
Ce urmează pentru Carrefour în e-commerce?
În viitor, compania se va concentra pe livrarea express (în mai puțin de 3 ore) și comerțul rapid (în mai puțin de 15 minute).
În comerțul rapid, grupul a anunțat recent lansarea Carrefour Sprint în Franța, în parteneriat cu Uber Eats și Cajoo.
În plus, serviciile inovatoare precum cel de personal shopper (cum este Bringo în România sau OK Market în Franța), au fost lansate cu succes în mai multe piețe și vor crește gradual.