Într-un context în care comerțul este din ce în ce mai mult o ecuație bazată pe tehnologie, Carrefour România își concentrează atenția pe transformarea digitală.
Obiectivul este de a pune la dispoziția consumatorilor un întreg ecosistem digital de shopping modern care să integreze diferite formate online și offline, precum și servicii bazate pe aplicații digitale.
Pentru a fi permanent la curent cu ultimele noutăți din domeniul digital, Carrefour România organizează periodic o serie de conferințe interne, destinate anagajaților, Carrefour TechDays.
Inițiativa TechDays, o caravană tehnologică, al cărei scop este acela de a străbate țara pentru a cultiva interesul pentru digitalizare și de a discuta cele mai noi tendințe din domeniul online, este completată de proiectul TakeGiveGrow, prin care cei care participă la conferință dau mai departe informațiile pe care le primesc către echipele lor și împart cu acestea noutățile aflate.
„Avem o relație strânsă cu partenerii noștri de la Facebook, iar asta nu poate decât să ne bucure, pentru că ne-am propus să realizăm multe împreună. Deja am început să folosim o parte dintre noile funcționalități pe care aceștia ni le pun la dispoziție prin platformă, cum ar fi faptul că anul trecut am lansat primul chatbot 24/7 al unui retailer din România, iar de la începutul acestui an am implementat opțiunea de Shop direct în Instagram. Acestea sunt doar câteva exemple, pentru că odată cu TechDays ne-am dat seama că ne așteaptă o serie de oportunități interesante, cu ajutorul cărora vom fi și mai aproape de nevoile clienților noștri. Cât privește interesul intern, al colegilor din Carrefour, ne-am bucurat să vedem o așa mare deschidere spre înțelegerea ecosistemului complex al Facebook și cum ne poate acesta ajuta să performăm într-o piață dominată de campanii foarte diverse” – Bogdan Lupu, Head of Digital Marketing Carrefour România.
Ediția TechDays de săptămâna trecută s-a concentrat pe cele mai inovatoare modalități de a ajunge la un public tot mai mare și mai digitalizat, puse la dispoziție de Facebook: Stories și Messaging.
Într-o lume bazată pe comunicarea instantă, care permite diseminarea rapidă a mesajelor către o audiență tot mai mare, aceste două facilități atrag atenția companiilor și devin instrumente cu un potențial uriaș în comunicarea directă cu clienții, fiind tot mai frecvent incluse în strategiile de comunicare.