Agenția de publicitate Centrade | Cheil a dezvoltat primul bot lansat de un retailer în România. Aplicația Carrefour ChatBot adresează funcționalități cheie pentru business-ul unui retailer, atât pe partea de customer service, cât şi recrutare.
„Ne-am concentrat foarte mult pe calitatea interacțiunii cu utilizatorii – de la ușurința cu care aplicația poate fi accesată și folosită, până la naturalețea întregii experiențe”, subliniază Teodor Gurgui. „Fiind primul bot dezvoltat local și in-house de către agenţia noastră, am dedicat mult timp cercetării domeniului per ansamblu. Cu toţii am învăţat prin intermediul acestui proiect şi putem spune că învăţăm în continuare, pentru că acum suntem în etapa post-lansare, care ne ajută să verificăm funcționalitatea sa în timp real și să o adaptăm cât mai bine la comportamentul și nevoile utilizatorilor”.
Centrade | Cheil a lucrat alături de echipele de Resurse Umane și Digital din partea Carrefour pentru un produs ușor de folosit și eficient care să genereze rezultate imediate pe 3 paliere de interes: accesul la piața muncii – funcția Cariere, accesul utilizatorilor la magazinele din reţea – funcția Magazin, respectiv trimiterea direct către responsabilii de magazine a mesajelor clienților – funcția Sesizări.
Teodor Gurgui, Digital Project Manager și coordonatorul echipei, adăugă: „Am plecat de la trei nevoi diferite de business, pe care le-am integrat într-o platformă interactivă bazată pe aspecte şi situaţii concrete. Ne-a preocupat foarte mult mecanismul de aplicare la un job, posibilitatea de a aplica spontan pentru un job, (atunci când utilizatorul este interesat de o poziție pe care angajatorul nu o are încă deschisă), permanenta informare a clienților despre magazinele Carrefour, de exemplu, cataloage valabile, orar, adresă, mijloace de transport etc., și direcționarea mult mai rapidă a mesajelor și sesizărilor utilizatorilor din social media.”
El a explicat că integrarea în platforma de Facebook Messenger a venit ca o decizie firească, pentru că aceasta este accesibilă atât celor peste un milion de fani ai Carrefour România, cât și celorlalţi utilizatori ai canalului de socializare – de la Millennials și Gen Z, la generațiile mature Gen X și Baby Boomers.