Carrefour lansează Filiera Calității – Carne Angus

Carrefour lansează Filiera Calității – Carne Angus, cea de-a cincea după morcovi, cartofi, somon și carne de mânzat, prin care este asigurat controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate, de către o echipă de experți.

Mai mult, carnea Angus se înscrie în categoria produselor premium, apreciate la nivel internațional de către chefi renumiți datorită gustului și savoarei intense, fiind catalogată drept cea mai bună carne de vită din lume. Produsele vor fi disponibile în întreaga rețea de magazine Carrefour din România, următorul pas fiind ca acestea să devină disponibile și pe platformele BRINGO și carrefour.ro.

Carnea Angus, comercializată sub umbrela Filiera Calității, provine de la o fermă din județul Sibu, unde este crescută rasa de taurine Aberdeen Angus, bovine structurate armonios și echilibrate, de origine scoțiană.

Această rasă este renumită pentru gustul deosebit și savoarea intensă (datorate
micro-straturilor de grăsime care inundă fibra musculoasă a bovinelor), care o plasează în categoria articolelor premium din gastronomia mondială și se adresează, în principal, cumpărătorului care se informează despre alimentele achiziționate, dorește să consume un produs gustos, dar mai ales de calitate, un produs sănătos, obținut local, care poate sta la baza meniului întregii familii și se pretează și pentru diverse ocazii speciale.

Pe de altă parte, carnea de vită Angus poate fi alegerea perfectă și pentru persoanele care preferă preparate tradiționale sau rețete de zi cu zi și se bucură de o carne de calitate care poate fi gătită ușor.

Pe lângă calitatea superioară a gustului, această rasă se remarcă prin modalitatea sustenabilă de creștere, pășunile puse la dispoziția bovinelor fiind cultivate după criterii ecologice, care urmează normele europene pentru agricultură, ceea ce asigură savoarea cărnii. De asemenea, bovinele sunt crescute fără utilizarea de antibiotice, hormoni sau steroizi.

În plus, pentru a putea oferi clienților garanția calității, toate articolele reunite sub Filiera Calității Carrefour sunt atent monitorizate și verificate de către o echipă de experți pentru a îndeplini standardele de calitate setate, asigurând astfel trasabilitatea produselor, de la producător și până când acestea ajung pe rafturile magazinelor.

Clienții vor regăsi aceeași aromă în toate cele zece tipuri de articole: antricot, vrăbioară, pulpă, cubulețe, piept, rasol, șnițel, mușchiuleț, carne tocată și burger, care vor fi disponibile în magazinele Carrefour și pe canalele online.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Câte mașini noi vinde Dacia în Europa? Sandero și Duster, preferatele cumpărătorilor

Dacia este compania autohtonă aflată pe primul loc în topul exporturilor. Dar câte mașini vinde în Europa și care...

FAN Courier, afaceri de aproximativ 280 milioane euro și 2.000 de lockere în 2024

FAN Courier încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5%...