Carrefour Băneasa a lansat serviciul Casa ta – Self Service

Carrefour a lansat in hipermarketul Baneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casa de marcat unde clientii au posibilitatea de a scana si plati singuri, in acelasi loc, produsele cumparate.

Carrefour Romania propune clientilor sai in hipermarketul Carrefour Baneasa, incepand cu 21 August, o noua experienta in magazine, una care sa le permita pe de o parte, sa faca cumparaturi in ritmul lor, iar pe de alta parte, una care sa le ofere posibilitatea de a experimenta avantajele tehnologiei si de a le aduce cat mai aproape de consumatori.

Ne bucuram sa putem oferi clientilor nostri experiente unice de cumparaturi, iar noul serviciu integrat „Casa ta – Self Service” va da acestora posibilitatea de a lua viitorul in propriile maini, datorita tehnologiei propuse prin functiile casei de marcat. Astfel, clientii sunt invitati in hipermarketul Carrefour Baneasa sa descopere acest proiect pilot si sa incerce singuri noua casa de marcat „Casa ta – Self Service” care permite realizarea cumparaturilor in doi pasi simpli: scanarea produselor la casa de marcat „Casa ta- Self Service”  si plata produselor scanate – cu cardul sau prin aplicatia mobila Carrefour Pay, disponibila gratuit in AppStore si in magazinul Google Play”, spune Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dimanica Comerciala&Pricing Carrefour Romania. 

Zona dedicata noului serviciu „Casa ta – Self Service” este alcatuita din 4 case de marcat tip self check-out si este deservita de un supervizor permanent, gata oricand sa ofere clientilor indrumarea necesara utilizarii caselor de marcat.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...