Carrefour aplică reduceri de până la 20% la peste 1200 de produse esențiale

Programul „Minus la sută” lansat de Carrefour include reduceri de până la 20% la o gamă largă de peste 1200 de produse esențiale din 45 de categorii diferite.

Pentru a putea fi identificate ușor de către clienți, acestea vor fi semnalizate la raft prin mesajul „Produs cu preț redus”, iar prețurile afișate rămân neschimbate pentru minimum 3 luni.

Oferta este disponibilă în toate magazinele Carrefour de tip Hipermarket și Market din țară, precum și online, în platformele de livrare rapidă unde compania este prezentă.

Retailerul mai desfășoară și campanii precum „Top 100 Produse HIT”, prin care sunt selectate săptămânal produsele cele mai iubite de către clienți și puse în vânzare la cele mai mici prețuri din retail și „Bonul de Weekend”, prin care clienții beneficiază de vouchere de cumpărături în weekend.

CITEȘTE ȘI: Carrefour Messenger ChatBot, o premieră în România

- Publicitate -

Leroy Merlin a investit 2 milioane euro în relocarea magazinului din Electroputere Mall

Leroy Merlin a inaugurat noul magazin din Electroputere Mall Craiova, relocat în același centru comercial, pe o suprafață extinsă...

Al doilea magazin TEDi din Pitești s-a deschis în centrul comercial Supernova

Noul magazin TEDi Supernova Pitești se întinde pe o suprafață de 755 mp și comercializează articole de uz casnic,...