Carrefour aplică reduceri de până la 20% la peste 1200 de produse esențiale

Programul „Minus la sută” lansat de Carrefour include reduceri de până la 20% la o gamă largă de peste 1200 de produse esențiale din 45 de categorii diferite.

Pentru a putea fi identificate ușor de către clienți, acestea vor fi semnalizate la raft prin mesajul „Produs cu preț redus”, iar prețurile afișate rămân neschimbate pentru minimum 3 luni.

Oferta este disponibilă în toate magazinele Carrefour de tip Hipermarket și Market din țară, precum și online, în platformele de livrare rapidă unde compania este prezentă.

Retailerul mai desfășoară și campanii precum „Top 100 Produse HIT”, prin care sunt selectate săptămânal produsele cele mai iubite de către clienți și puse în vânzare la cele mai mici prețuri din retail și „Bonul de Weekend”, prin care clienții beneficiază de vouchere de cumpărături în weekend.

CITEȘTE ȘI: Carrefour Messenger ChatBot, o premieră în România

- Publicitate -

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...