Carrefour a încheiat anul 2016 cu 298 de magazine

Carrefour a ajuns, la finalul anului 2016, la o rețea de 298 de magazine în România.

La finalul anului 2015, Carrefour avea, în România, 192 de magazine, din care 29 hipermarketuri, 110 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate, iar la finalul anului trecut, avea o rețea de 298 de magazine, din care 32 de hipermarketuri, 213 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate.

Astfel, rețeaua Carrefour a crescut în 2016 cu 3 hipermarketuri și 103 supermarketuri.

În 2017 Carrefour se dezvoltă pe segmentul de comerț online, pe patru direcții: comerț online alimentar, comerț online nealimentar, marketplace și puncte de livrare a comenzilor și se va concentra pe integrarea Billa.

- Publicitate -

Leroy Merlin a contractat 4.000 metri pătrați de birouri în Floreasca Park

Proiectul Floreasca Park din zona Barbu Văcărescu-Floreasca a semnat un contract de închiriere cu Leroy Merlin, retailer specializat în...

Cum alegi scaunele ideale pentru ca musafirii să fie impresionați la prima vedere?

Vrei să-ți surprinzi oaspeții chiar din primul moment în care intră în bucătărie? Alegerea scaunelor nu ține doar de...