Carrefour a continuat și în 2020 parteneriatele cu producătorii locali

Carrefour a continuat să fie un partener puternic pentru Cooperativa de la Vărăști, care a produs în anul 2020 peste 7.425 tone de legume și verdețuri.

Retailerul a adus consumatorul mai aproape de fermieri prin Lădița cu verdețuri, prima dintr-o serie de produse cu legume și verdețuri cultivate local.

Proiectul a venit să susțină micii producători, care se confruntau cu dificultăți pe fondul stării de urgență instalate la nivel național.

Anul trecut, compania a lansat a doua a programului Creștem România Bio, adresat agricultorilor locali care doresc să facă tranziția către agricultura ecologică.

Peste 400 de fermieri au fost interesați de conversia la agricultura ecologică.

În paralel, a fost lansată eticheta „În conversie la agricultura ecologică”, care marchează la raft produsele în proces de conversie.

În total, Carrefour oferă în prezent peste 1.000 de produse BIO, reprezentând cea mai largă ofertă de pe piața retail din România.

Program dedicat și vinului românesc

În 2020, Carrefour a continuat să extindă programul Deschidem Vinul Românesc, oferind acces producătorilor la raft și încurajând consumul de produse românești.

Astfel, prin proiectul Vin din Regiunea Ta, 36 vinuri din totalul de 75 disponibile pe baza criteriului de proximitate, au fost extinse la nivel național în toată rețeaua de hipermarketuri.

Numărul cramelor mici și mijlocii a crescut de la 14 până la 26 în 2020.

În același timp, proiectul Exclusiv la Carrefour a vizat încheierea de parteneriate cu crame românești reputate care să dezvolte vinuri exclusiv pentru retailer.

La finalul anului 2020, 15 vinuri au fost create în cadrul programului, de către 5 crame: Aurelia Vișinescu, Domeniul Bogdan, Via Viticola, Crama Davino și The Iconic Estate.

Totodată, prin proiectul Premium, au fost listate peste 140 de vinuri în cadrul acestui pilon al programului, până la finalul anului 2020.

- Publicitate -

Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est

România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce...

Brandul italian Cioccolatitaliani, adus pe piața locală de Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group, cel mai mare operator de foodservice din România, își extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani,...